Levande insekter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Dinomannen:
Hej! Har läst igenom tidigare trådar om detta men dem flesta av dem svaren som exempelvis reptilgrottan har lagts ner. Behöver ny uppdaterad tråd om butiker med levande insekter som går att beställa från. Vet att det finns olika kackelakor med så vi bara har beställt dubias. Är även nyfiken på om der finns folk som säljer egen odlade insekter eller säljer via blocket eller är?
Tacksam för svar! 

Mvh Mattias

172
170
Imori:
Dinomannen skrev:
Hej! Har läst igenom tidigare trådar om detta men dem flesta av dem svaren som exempelvis reptilgrottan har lagts ner. Behöver ny uppdaterad tråd om butiker med levande insekter som går att beställa från. Vet att det finns olika kackelakor med så vi bara har beställt dubias. Är även nyfiken på om der finns folk som säljer egen odlade insekter eller säljer via blocket eller är?
Tacksam för svar! 

Mvh Mattias


Hej!
cyberzoo.se och reptiliazoo.se skickar foderinsekter.

4
0
Dinomannen:
Imori skrev:


Hej!
cyberzoo.se och reptiliazoo.se skickar foderinsekter.



Det är bra svar! Har du tips på ställen som man kan beställa väsande kackelakor och gräshoppor med?

172
170
Imori:
Dinomannen skrev:



Det är bra svar! Har du tips på ställen som man kan beställa väsande kackelakor och gräshoppor med?


Nej, tyvärr.

28
7
Patrik85:
Tror Herpers choice har väsare och skickar på köparens ansvar.

Medlem i SkHF
73
20
Hallengren:
reptopia.se har foder insekter och skickar

4
0
Dinomannen:
Patrik85 skrev:
Tror Herpers choice har väsare och skickar på köparens ansvar.

Dem har, dock ska dem lägga ner sin butik så därför jag är ute efter andra alternativ ????

4
0
Dinomannen:
Hallengren skrev:
reptopia.se har foder insekter och skickar

Såg det nyss jag med, men är inte de på abonnemang bara?

15
3
Koffa:
Jag har Blaberus craniifer (skullroach), säljer och skickar. ^^

1232
467
leedragon:
Dinomannen skrev:

Dem har, dock ska dem lägga ner sin butik så därför jag är ute efter andra alternativ ????

WHAT
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild