Bilder och prat om grön trädpyton.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 83

83
68
LennieN:
volbeat skrev:

Den var riktigt fin! Vad är det för bakgrund på denna?

733
297
markusbabs:
VuxenBiak hona :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
Hur länge bör man vänta innan man flyttar in ormen i ett större terrarium? Håller på och bygger ett som är cirka 120x60x60.
Idag bor ormen i ett 30x30x30 och är född april- 16 

496
213
David:
Kiiim skrev:
Hur länge bör man vänta innan man flyttar in ormen i ett större terrarium? Håller på och bygger ett som är cirka 120x60x60.

Jag är ingen expert, har själv två ungar från -16 och mina bor för tillfället i plastlådor. Min plan är att om 2-3 månader sätta in dem i varsit terrarie som är ca 60x60x60. Där får de sen bo i kanske ett år eller nåt tills det är dags för större. 

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
LennieN skrev:

Den var riktigt fin! Vad är det för bakgrund på denna?

Tackar! Den är 75% gtp och 25% rutpyton 

83
68
LennieN:
volbeat skrev:

Tackar! Den är 75% gtp och 25% rutpyton 

Aha, fast då är det ju en Carpondhro och ingen trädpyton. ;)

36
41
Lnap83:
Kiiim skrev:

Talar bara om egen erfarenhet nu, jag köpte min som juvenil, efter den käkat 5 gånger flytta jag den från en petbox till ett exo terra 45x45x60, där den bodde tills den var ca 60 cm, numer bor den i ett 90x45x90. Ska tillägga att min aldrig krånglat med mat eller liknande, givetvis är det lättare att hålla fukten i mindre plastlåda men jag föredrar ett naturligt boende där jag även kan titta på individen. 

2
1
Kimmo123:
Tjena är det nån som har en gtp och sälja? Eller vet nån upfödare? Inte lätt o hitta märker jag 

Mvh kimmo

733
297
markusbabs:
Kimmo123 skrev:
Tjena är det nån som har en gtp ? Eller vet nån upfödare? Inte varit letaste o hitta märker jag 

Mvh kimmo

Det finns Sorong ungar för 2500kr/st på köp och sälj. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 83
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild