Exo-terra Monsoon RS400

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

48
19
Masayoshi:
Tropfrog skrev:
Jag har kollat lite på timern nu och det är garanterat en anycontrol timer som är ombrandad. Den har precis alla kännetecken såsom dålig passform, dåliga löddningar och otät kapsling. Sök på mistking timer problem så får du gott om input.  Om du nu skaffar mistking så skulle jag rekomendera att bara köpa pumpen och sedan komplettera med en vanlig sekundtimer. allt annat har du ju redan, så det blir troligtvis billigare också. Funktionerna är i princip identiska med misktking timern.

MVH
Magnus

Håller på att kolla lite med Tropiska rum som jag köpte Monsoon RS400 av det är nämligen så att jag skrev till Exo-terra och dom sa att jag har två års garanti på mitt regnssystem (jag har haft det i knappt 1½ år)och att jag skulle kontakta stället jag köpt det ifrån.
Men Tropiska rum säger att dom bara ger 1 års garanti men dom skulle kontakta dom som dom köpt in det av så får se hur det här slutar innan jag tittar på nåt annat.

5390
4130
Tropfrog:
Helt klart skall man utröna alla alternativ innan man köper nytt. Säljaren bör ju stå utan kostnad om tillverkaren står för garantin. Konstigt att inte stå för en garanti som man själv har mot tillverkaren. Jag tror att det löser sig för dig.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild