Fuktsäkra terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

9
0
carlander10:
Men har en annan tanke då jag inte riktigt bestämt mig om jag ska skaffa mig en blodpyton eller en kungsboa, om fallet blir att jag skaffar mig en kungsboa, behöver jag då fuktsäkra terrariet såpass mycket som jag hade tänkt göra till den eventuella blodptyon? 

508
304
Jonas77:
carlander10 skrev:

Låter som en ganska smart idé faktiskt, men hur menar du med dolt regelverk? 

478
592
Rottenroth:
carlander10 skrev:

Har kikat lite på den men har tvekat lite för vet ej riktigt om det funkar på plywood och hur mycket jag behöver köpa för att det ska räcka till hela terrariet.

Epotex fungerar på plywood utan problem. Det är ett av de vanligaste materialen man använder epotex på. :) 

129
114
kekke:
carlander10 skrev:

Har kikat lite på den men har tvekat lite för vet ej riktigt om det funkar på plywood och hur mycket jag behöver köpa för att det ska räcka till hela terrariet.

Funkar utan problem på plywood eller vad du nu kan tänkas bygga i. Står hur stor åtgången är.  0.5kg/m2

9
0
carlander10:
Jonas77 skrev:

Perfekt, tack! Blir nog något åt detta hållet

9
0
carlander10:
Rottenroth skrev:

Epotex fungerar på plywood utan problem. Det är ett av de vanligaste materialen man använder epotex på. :) 

Aha okej så bra! Blir nog isåfall epotex eller någon sorts klarlack

9
0
carlander10:
kekke skrev:

Funkar utan problem på plywood eller vad du nu kan tänkas bygga i. Står hur stor åtgången är.  0.5kg/m2

Okej tack för svar och tips!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild