Fest med orm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Jag tycker som Hogga. Jag skulle låtit den vara kvar i terrariet men verkligen sett till att det inte öppnades under kvällen! Får ormen ligga ifred därinne klarar den sig absolut utan bestående men :) 

Musiken kommer säkert påverka ormen under kvällen men en gång är ingen gång eller vad säger man.. Häng över ett mörkt tygstycke och låt alla veta att det är förbjudet område, terrariet alltså. 

Lås är alltid en bra sak att ha på sina terrarier, funktionellt och ser seriöst ut för dom som har konstiga åsikter om våran hobby ;) 

Fint terrarium också, roligt med kungspytons som inte huseras i en plastlåda med tidningspapper! 

1159
626
Temla:
Ville bara säga: Wow vilket snyggt terrarium! Man blir så glad när man ser att ägaren bryr sig om sina djur och ser till att de får bo bra. :) 

163
104
Melsson:
Temla skrev:
Ville bara säga: Wow vilket snyggt terrarium! Man blir så glad när man ser att ägaren bryr sig om sina djur och ser till att de får bo bra. :) 

Tack så mycket, det är kul å höra! Det roliga är att han älskar att klättra i trädet. Jag ser honom ofta liggandes uppe på berget eller i trädet. Så tips till er som ska bygga terrarium till kungspyton är bygg på höjden också, för de kommer gilla det.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild