Hur boka?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

128
13
reptilkungen65:
Hej. Hur bokar man i Hamm? Alltså när det gäller djur.

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

Troligen som man gör här?

Kontakta säljaren och boka :)

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Ja, och sen löser du så att någon kan ta dem till Sverige om du inte åker till mässan själv. Denna transport kostar också, vilket en del verkar förvånade över...

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Man ringer telestyrelsen och ber att få prata med reptilansvarig... nej såklart inte :) Man bestämmer med säljaren av djuret som på vilken annan mässa som helst :) Mailkontakt är enklast tycker jag. 

128
13
reptilkungen65:
tack vet någon vem man kan boka av?

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
reptilkungen65 skrev:
tack vet någon vem man kan boka av?

Beror ju på vad du vill köpa.... 

128
13
reptilkungen65:
ok

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Jag vet vem man kan boka av :) Det är säljaren som säljer djuret i frågas man bokar av givetvis. Inget konstigare i Hamm än det är i exempelvis Södertälje. 

128
13
reptilkungen65:
har aldrig bokat förr 
Jonas_ skrev:
Jag vet vem man kan boka av :) Det är säljaren som säljer djuret i frågas man bokar av givetvis. Inget konstigare i Hamm än det är i exempelvis Södertälje. 

25
45
TheGambler79:
Jag tror jag förstår vad du menar men någon annan får hjälpa dig för jag vet inte själv.

Antar att du efterfrågar länkar / lista på aktuella utställare och deras djur. Kan nån hjälpa dig med det så kan du ju kontakta säljaren när du hittat något intressant.

Så ni som har koll kanske har en länk till utställarlista?

//Peter
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild