Någon som kan ? Intresse?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

10
2
OzzKar:

334
289
LobsterPie:
Vad menar du?

10
2
OzzKar:
Någon som vet hur sakerna funkar? Kan du inte se resten av bilderna på min sida?

25
45
TheGambler79:
OzzKar skrev:
Någon som vet hur sakerna funkar? Kan du inte se resten av bilderna på min sida?

Jag undrar hur du tror att någon ska förstå vad du menar och känna en lust att hjälpa till när du skriver "Någon som kan? Intresse?" samt förväntar dig att man går in och kollar i ditt album.

Försök att förklara mer exakt vad du behöver hjälp med så ökar nog chansen att få hjälp.

//Peter

10
2
OzzKar:
Ber om ursäkt för att jag var kort. Fatta inte vad jag själv höll på med.. Ny här.! Och lite trög.. Trodde man smidigt kunde kika in till varandra å kolla enkelt. Är det någon som vet vad jag har köpt? 

10
2
OzzKar:

10
2
OzzKar:

25
45
TheGambler79:

Det är ju ett "kråkbo" av kablage så svårt att se allt men du har ju en som heter LTH-34 som är en kombinerad termometer / hygrometer. Instruktioner för denna går att ladda ner här www.luckyreptile.com/products/145/en/pid1,2$pid2,3335$pid3,55548/products.html

Den andra Microclimate är en termostat som styr din värmekälla så att du kan uppnå önskad temperatur, Manual återfinns här www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiq67X7x7jSAhXGVywKHeaLCCoQFggfMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.microclimate.co.uk%2Fdownloads%2FB1.pdf&usg, n=AFQjCNEc8PFVStlapf72nd7VnTntq6d3ng&sig2=uXFMhQF9nHCYHz_Tl7bdAQ

Har du någon polare som kan kolla på det och hälpa dig på plats så är det nog mycket lättare, nästan omöjligt att beskriva över nätet.

Lycka till!

//Peter

10
2
OzzKar:
Tack så mycket för infon!  Ska sätta mig å gå igenom allt här nu. Hel snurrigt men kul. Tack igen!

412
419
Hadara:
Varför frågade du inte säljaren? 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild