Köpa online

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
reptilkungen65 skrev:
ok kan man köpa ifrån usa tex www.backwaterreptiles.com/

Ja om du har importtillstånd och företaget skickar utanför USA.

128
13
reptilkungen65:
ok

128
13
reptilkungen65:
finns det någon i eu som kan skicka till sweden skriv förslag

2966
1648
Hoggaforfan:
Vad är det du är ute efter?

128
13
reptilkungen65:
jag vill bara ha lite svar men så jag vet var jag kan köpa när jag är ute efter nåt.

2966
1648
Hoggaforfan:
reptilkungen65 skrev:
jag vill bara ha lite svar men så jag vet var jag kan köpa när jag är ute efter nåt.

Vänta tills du vet vad du vill ha och fråga efter det då, det blir mycket lättare att få svar.

334
289
LobsterPie:
Det finns nog ingen som kommer skicka reptiler med posten heller. Det bästa är att komma på vad du vill ha och söka efter det här på sidan och/eller facebooksidor. 

Finns nog dock ingen egentlig mening med att vilja köpa från USA heller. Speciellt inte när Hamm är bra mycket närmre och transport går alltid att lösa. 

Backwaterreptiles har jag också hört fruktansvärt mycket dåligt om, så just de skulle jag aldrig köpa ett djur av.

128
13
reptilkungen65:
ok tack jag visste ej det om backwater reptiles.  men det finns ej så många ställen i eu jag hittar inga har ni några typs har ju undrad jätte länge för jag har ju köpt fiskar så ju.

334
289
LobsterPie:
reptilkungen65 skrev:
ok tack jag visste ej det om backwater reptiles.  men det finns ej så många ställen i eu jag hittar inga har ni några typs har ju undrad jätte länge för jag har ju köpt fiskar så ju.

Vad ska du ha för reptiler? Om man ska börja kika utanför Sverige så känns det som är det är jäkligt specifika djur man är ute efter. Det finns även rätt mycket här i Sverige om man kikar runt lite. Blir nog mest onödigt dyrt och en passa pill med eventuella papper och grejer om man ska beställa ett djur från utlandet.

334
289
LobsterPie:
Och btw så finns det tydligen inget företag i Sverie som får frakta levande djur om jag minns rätt. Vet att det har pratats mycket om det i en akvarie-grupp på facebook där folk snackade om att frakta fisk med något åkeri. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild