Seriös fråga

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

2966
1648
Hoggaforfan:
Anathawa skrev:

Kan man öht få fram UV ur LED?

Mickee skrev:

Nä inte än :)
Det är ett extra uvb rör till.

Jo UVA men inte UVB :-)

36
23
DeathAdder:
Jag har hittat flera som har både uva och uvb.. Men sen om det stämmer att det verkligen är så vet jag inte.  

240
183
Mickee:
DeathAdder skrev:
Jag har hittat flera som har både uva och uvb.. Men sen om det stämmer att det verkligen är så vet jag inte.  

Kommit fram till nått pris på ZooMed's ledbelysningar?

36
23
DeathAdder:
Helt ärligt så har jag inte kollat på deras grejer,  då jag tänkte införa fler märken. Men ska ta och kolla på det under helgen :)

240
183
Mickee:
DeathAdder skrev:
Helt ärligt så har jag inte kollat på deras grejer,  då jag tänkte införa fler märken. Men ska ta och kolla på det under helgen :)

Verkar vara lite dåligt med återförsäljare i Europa åt dom :)

36
23
DeathAdder:
Helt klart värt att kolla upp då :)

240
183
Mickee:
DeathAdder skrev:
Hej!  Jag skulle vilja veta vad ni inom hobbyn saknar eller skulle vilja se hos tex en handlare. Är det något som inte finns att få tag på så lätt?  Jag undersöker läget lite. 
Hoppas på många bra svar. 
Mvh/Henrik 

Hur har det gått?

36
23
DeathAdder:
Jag har mailat dom utan resultat, dock så har jobb och sjukdom m.m kommit emellan. Men jag kommer att försöka igen inom kort. Samt kolla intresset på lite andra prylar med.

Medlem i DHF
263
355
McPede:
DeathAdder skrev:
Tackar för alla svaren!  Så om någon skulle fixa fram dessa saker, skulle ni handla då? PM:a mig gärna vilka märken osv. :)

Beror ju på om du är företag eller inte. 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
McPede skrev:

Beror ju på om du är företag eller inte. 

McPede handlar bara svart :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild