Natalmöss/råttor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
Jag tycker ni kan ta erat tjafs nån annan stans!

Jag vill ha tips på var man kan få tag på natalmöss i gbg området inget annat.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
JacobOhlin skrev:
Stängdes JohanS av? Då kan ni kasta ut mig också.

Det är ju minst sagt otroligt vad mycket nötter här sitter och uttalar sig om saker de varken har kunskap om eller begriper.

Ni är en samling lipande wiseguys som håller hov, på förmodligen, det enda ställe i världen där ni fått utrymme att hävda er. Helt oavsett om ni vet vad ni pratar om, eller om ni har någon faktisk kunskap att dela med er av.

Ta in JohanS som moderator istället, annars hoppas jag innerligt att SHR snart tar sitt förnuft till fånga och bryter eventuella samarbeten med dethär forumet.

Han skrev "att din mamma glömt sätta på blöjan" till mig i en annan tråd, och om man glömmer en liten detalj så säger han "Sluta svara på saker du inte vet nåntng om", alla kan vi glömma någon detalj ibland. Och man måste inte ha en art för att kunna saker om den, det räcker att man har en kompis som har eller har läst i böcker/internet.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
volbeat skrev:
Jag tycker ni kan ta erat tjafs nån annan stans!

Jag vill ha tips på var man kan få tag på natalmöss i gbg området inget annat.

Förlåt. Jag skrev från början att JohanS hade varit otrevlig och blev avstängd.

Tips till dig volbeat: På forumet är de meningen att ställa faktafrågor och ge svar. Dom som har saker till salu är ine å köp&sälj delen. Lägg ut en annons på köp och sälj, här på forumet. lär du inte få så mycket napp.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild