Om man blir biten/stucken.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

741
681
Binks:
Så kan det vara, men du känner väl någon med en dator eller använda datorn som du tänkt använda när du skriver ut?
Som sagt så tror jag inte den ansvarige för skyltarna kommer göra om dem, iaf inte inom en snar framtid om någonsin.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Binks skrev:

Som sagt så tror jag inte den ansvarige för skyltarna kommer göra om dem, iaf inte inom en snar framtid om någonsin.

Beror väl helt på efterfråga. ddr brukar vara snäll och har ställt upp att fixa ett bra gäng med skyltar :)

184
132
C_corpse:
anders skrev:

Beror väl helt på efterfråga. ddr brukar vara snäll och har ställt upp att fixa ett bra gäng med skyltar :)

En polare har gjort om den ena åt mig och ska fixa den andra också så det är löst.

9
32
JohanS:
Glöm allt dravel att serum finns på universitetetsjukhusen. Apoteket Scheele har antidotdepon i Sverige. De lagerhåller enbart initialdoser, krävs fler ampuller flygs det in. Håller man giftormar ska den här infon inte komma som en chock. Om du har giftormar och inte förstår hur sjukhusen arbetar bör du tänka om och skaffa ormar som inte kan ta död på dig.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
JohanS skrev:
Glöm allt dravel att serum finns på universitetetsjukhusen. Apoteket Scheele har antidotdepon i Sverige. De lagerhåller enbart initialdoser, krävs fler ampuller flygs det in. Håller man giftormar ska den här infon inte komma som en chock. Om du har giftormar och inte förstår hur sjukhusen arbetar bör du tänka om och skaffa ormar som inte kan ta död på dig.

han har inte ormar, han har skorpioner och scolopendrar.

9
32
JohanS:
Och?

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
JohanS skrev:
Och?

9
32
JohanS:
Depon är fortfarande hos Scheele. 
Sluta svara på saker du inte vet något om.
ddr:
antidot.gic.se/antidot-web/;jsessionid=tK47bjzPVxY4kGXhlLmG-QW8

741
681
Binks:
JohanS verkar upprörd vart man än ser honom skriva.

OT!

Jag är lite shockad att de kört någon typ av bredspectrum antivenon för väldigt många ormar?
Iofs är det dyrt att ha bästa till alla ormar då de kommer kosta multum, men det kan även innebära att de kommer kosta hälsa på för den som blir biten av något som antivenon inte är menat för till 100%.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild