Nybörjare behöver hjälp!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

7
1
JunkRat:
anniemalmros skrev:

Ja och du kan mycket väl ha en kameleont som "nybörjarödla"! Allt handlar ju om vad man är intresserad av. Är han nu mer intresserad av kameleonter än någon av de andra så sätter han sig in i skötsel ordentligt och kommer hela tiden tycka det är kul och givande med djuret. 

Jag vet folk som haft tex stora varaner som första reptil och det har gått hur bra som helst, just för att det är det dom är intresserade av! 

Tack så mycket för tipset! Tänkte kanske leta efter Furcifer Pardalis nu! Det är så många arter man vill ha men så lite plats och pengar :( !

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Ja jag vet hur det :) Lycka till med allt! 

7
1
JunkRat:
Ni skulle inte veta vart man kan skaffa ett stort billigt terrarium? :)

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Hur stort är stort? 

Finns folk som säljer här via köp/sälj delen. 

Annars kan man köpa ett som är 120*50*60 på hornbach som är riktigt bra pris på. 

Annars kan man beställa från tex akvarielagret.se eller herperschoise.se 

Sista alternativt jag kan tänka mej är att köpa på någon mässa. Tex sthlmreptileshow som är nu den 3e juli i solvalla. 

7
1
JunkRat:
Flyers90 skrev:
Hur stort är stort? 

Finns folk som säljer här via köp/sälj delen. 

Annars kan man köpa ett som är 120*50*60 på hornbach som är riktigt bra pris på. 

Annars kan man beställa från tex akvarielagret.se eller herperschoise.se 

Sista alternativt jag kan tänka mej är att köpa på någon mässa. Tex sthlmreptileshow som är nu den 3e juli i solvalla. 

120*50*60 eller något högre för en kameleont eller kragagam. Ska kolla akvarielagret.se och herperschoise.se. Verkar bara vara en mässa i Malmö och den var jag på redan. :( 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild