Välgörenhetsförsäljning mässan 26/9

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

321
444
Daniel_S:
Ja gör gärna det, grymt schysst Ludvig.
Absolut vi syns på lördag!

321
444
Daniel_S:
Det börjar närma sig Lördag
Jag puffar än en gång!!

Kom ihåg, allt kopplat till hobbyn är välkommet! 

T.ex:
Inredning: Rötter, korkbark, skålar, växter, grottor m.m.

Teknik: Lyse, värme, termometrar, pumpar, dysor, lås m.m.

Foder

Terrarium, akvarium

Övriga hjälpmedel: Plastburkar, litteratur, ormkrokar m.m.  

Tack!

321
444
Daniel_S:
En dag kvar nu så jag trycker upp tråden en sista gång!
Jag vill även passa på att ge ett stort tack till Gabriel aka "Hoggaforfan" samt Blekinge exotiska värld för mycket fina donationer till bordet!

Återigen, ni som har något att bidra med, tveka inte att höra av er till mig!

Tack!
MVH
Daniel 

Medlem i SHF
275
343
Jubari:
Kikar idag efter jobbet om jag kan bidra med något! Har nog lite prylar som bara ligger :)

321
444
Daniel_S:
Stort tack Jubari!! :)

321
444
Daniel_S:
Stort tack också till Chris74 som bidragit med licenser till programvaran TerraBygg!
Hoppas vi har terrariebyggare där ute som är intresserade av detta hjälpmedel! :)

Tack Christoffer

293
354
Dynamitella:
Har en vän/kurir som ska köpa triops/fairy shrimp ägg från bordet (om det finns kvar..). Men hon hittar er inte! Var står bordet? Har ni någon banner? Annat kännetecken?

2966
1648
Hoggaforfan:
Dynamitella skrev:
Har en vän/kurir som ska köpa triops/fairy shrimp ägg från bordet (om det finns kvar..). Men hon hittar er inte! Var står bordet? Har ni någon banner? Annat kännetecken?

Massor med växter brukar han ha

141
109
stefan707:
Tyckte jag gick igenom de flesta bord, men måste ha missat detta även om jag visste att det skulle ha funnits där inne, vart i lokalen var det?

321
444
Daniel_S:
Hej
jag stod mittemot reptilgrottan med två bord. Ett med växter och ett med saker, dvs. det som såldes för välgörenhetsändamål.
jag tror det var många som missade bordet. Jag hade satt upp en stor crarc-skylt så jag trodde folk skulle uppmärksamma bordet. Dessutom låg infoblad på m.m. Jag fick nästan ta med mig alla prylar tillbaka hem efter mässan. Och då var det en hel riktigt bra saker som låg framme. Jag har alltså saker kvar som ska säljas till samma ändamål. Annons kommer ut under veckan, behöver göra en inventarie innan. 
Tack till alla er som bidrog med saker, handlade av både mig och ifrån välgörenhetsbordet. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild