Kungspyton att kela med?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

Medlem i SHF
537
750
Patch:

De va ju du som drog in hundar? Och att man inte ska bry sig vad andra gör? 

Men antar att de bara funkar åt ett håll :)

Medlem i SHF
537
750
Patch:
Och lammfärs förstör ju njurarna och de gör även utevistelse så anser att de är en rätt bra jämförelse?

590
365
SweBoa:
Jag själv hanterar inte mina ormar allt för mycket, bara nån gång då och då, jag har en dotter som börjar bli mer intresserad, hon brukar vara med, och hon tycker det är jätte spännande att få känna och hålla i bland. Hur ska man få in nytt folk till vår hobby tycker ni, mitt intresse började på ett tropikhus, där man fick bli fotad med en tp, och där med starta mitt intresse för reptiler. 

Ne men som sagt, jag hanterar mina ormar ytterst lite, men jag klagar inte på andra som   Vill hantera sina ormar. Jag har även en polare som hanterat sin KP från dag ett nästan dagligen, den äter skiter ömsar, och visar inga täcken på att han skulle må skit. 
En orm som inte mår bra brukar oftast matvägra, eller vissa några andra syndrom 

590
365
SweBoa:
Patch skrev:
De va ju du som drog in hundar? Och att man inte ska bry sig vad andra gör? 

Men antar att de bara funkar åt ett håll :)

Det var ingen jämförelse, det var en pik? Men du kanske inte läste allt :)

590
365
SweBoa:
Det är bara att lägga ner den här diskussionen, för den leder ingen vart en då, så tack o hej leverpastej :)

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Fast en orm förstår inte skillnaden på sitt terrarie och en sämre miljö? 

Och då får man väl kalla mitt exempel oxå en PIK?? 

590
365
SweBoa:
Patch skrev:
Fast en orm förstår inte skillnaden på sitt terrarie och en sämre miljö? 

Och då får man väl kalla mitt exempel oxå en PIK?? 

Hur vet du att ormar inte förstår skillnaden att vara inne och utanför sitt terrarium,
har du vetenskapligt bevis på det. :) 

229
124
CJBReptiles:
sunglow87 skrev:

Hur vet du att ormar inte förstår skillnaden att vara inne och utanför sitt terrarium,
har du vetenskapligt bevis på det. :) 

Har du vetenskapliga bevis på att de förstår skillnaden?
Och hur gammal är din dotter? Tänk på att barn under 5 år är extra mottagliga för salmonella.

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Ett bevis är väl att de väljer att lämna sitt terrarie med rätt förutsättningar för att rymma till ett med sämre? 

Ett annat är väl t.ex att de kan lägga sig runt en värmelampa och inte har vett att gå därifrån innan 3:e gradens brännskada? :)

590
365
SweBoa:
CJBReptiles skrev:

Har du vetenskapliga bevis på att dem förstår skillnaden?
Och hur gammal är din dotter? Tänk på att barn under 5 år är extra mottagliga för salmonella.

Hon ska inte äta skiten lilla du, hygienen är bra. Vilken tur att hon fyllde 6 i går :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild