Expo Sthlm, vad köpte du?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

97
42
Micke81:
Köpte min första GTP Misool! Förbokad. Sen vart det ett par växter, lite bottenmaterial en hygrometer och en Nano Top till uv-ljus.

55
58
Daffy74:
Daniel_S skrev:
Jag köpte lite grodor och paddor, stort tack robin_ och skrikk för riktigt schyssta djur!
Däremot missade jag att köpa zophobas, eller rättare sagt, de var helt slut när jag skulle handla.
Finns det nån i stockholm som har ca 0,5kg att sälja?

Firemon har ;)

55
58
Daffy74:
För mig blev det dessa Leopardgeckos.

181
110
Stina:

Av Firemon shoppade jag vaxmott, syrsor, kackisfoder och tjockislianen 

Av Avic 4.0 H incei 

I ö sprayflaska ( varit utan i 3 v till femtioelva terrarier) ,plastväxt och flera smala finakorkrör till löjligt bra pris.

Fick även hem en Boiga Cyanea som nu är inneboende hos mig :-D  Denna tillhör Salig är på Td. MASSOR lyx för mig att få ha den hos mig!

343
119
Salig:
Som Stina redan nämnt köpte jag mig en Boiga cyanea (förbokad) som får vara inneboende hos henne så länge tills huset är klart.

Köpte annars buffaloworms hos Firemon, en bromelia av Daniel_S, och lite andra tillbehör och växter av några av företagen (vilka minns jag inte ^^)

Trevlig mässa! :) Synd bara att man springer runt så förskräckligt att man inte hitter bekanta sig med folk från forumet :P

444
153
jpson67:
Det blev en Poecilotheria metallica från Ormar& Sånt, och spindel terrarium från tjeckerna, en hel del kaniner från burbolaget som va bokade, L foderpinsett, Hygro/termmeter från danskarna och rör bark. Tyckte dock det va tunt med ormar, dock va mässan väldigt trevlig.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Blev bara lite lampor för min del. Bufo viridis var jag rejält sugen på att köpa, men har inte platsen för tillfället. Får bli ett framtida köp istället! :)

114
73
Lunde:
En R. Benedicta "Shucushuyacu" från Bengt O
Syrsor, vaxmott och syrsfoder från Firemon
LED-ramp och regnsystemspump från Aquawarehouse. Mycket nöjd med hur tyst pumpen är jämfört med min tidigare. Rampen är bra mycket snyggare än den Exo-terra som den ersatte.
Ugnsmyg från Mattias E.

5
3
Rix:
Det blev premiärköp på en art ödlor: T.tripolitanus, hela 4st. Sen köpte jag en ordentlig pincett för att mata sambons spindlar nu när han ska iväg några dagar! Kackerlackor + foder till dem. En hel del tillbehör och inredning bl.a termo/hygrometer, sprayflaska, grottor, kokosnötter, mossa, lampor, och korkbark, som redan nämnts så var det riktigt bra pris på dessa! Dessutom kom sambon hem med 12 nya spindlar, mest afrikanska arter! :)

14
7
Henka:
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild