Nästa mässa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Administratör
Medlem i SmHF
327
331
azeam:
Jonas_ skrev:

Jag vet :) Men det är den mässan det efterfrågades info om, dessutom den ända mässan som är i Januari vad jag vet.

Expo Mitt är i slutet av april. Mässan i Stockholm i januari är det SHR som arrangerar.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

azeam skrev:

Expo Mitt är i slutet av april. Mässan i Stockholm i januari är det SHR som arrangerar.

Okej då ursäktar jag & drar tillbaka mitt svar :) Får väl dra en klen ursäkt att klockan är mitt i natten en Lördag ;)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Någon av er kanske kan hjälpa till med den rätta hemsidan då? 

13
3
Tjenarealex:
Även om det kanske blev lite tokigt så är jag tacksam för ditt svar Jonas_, för då fick jag ju vetskap om ytterligare en mässa som kan vara av intresse :) Men mässan som SHR arrangerar, finns det nån sida med information om den? 

Administratör
Medlem i SmHF
327
331
azeam:
shr-herp.se/expo/ men jag tror att datumet ska vara 31/1 och inte 1/2. All information är inte uppdaterad ännu. 

13
3
Tjenarealex:
azeam skrev:
shr-herp.se/expo/ men jag tror att datumet ska vara 31/1 och inte 1/2

Tack för länken! 

40
12
205:
jag har hört att mässan i sthlm blivit bättre å de e ju bra för dom däruppe tycker de e lite långt att åka för en annan å de ja e intresserad av fins snarare söderöver en där uppe

Medlem i NNHF
52
55
danne_60:
Mässan är den 31/1.

85
88
AniMaL:
Sen finns det ju en hel del danska mässor och även tyska (utöver hamm) , som är bra mycket bättre, större och har mer utbud än de svenska . Nära och bra för oss i Skåne, kan va därför vi inte åker uppåt landet ;) hehe 

88
153
LunarBallReptiles:
Jonas_ skrev:

Många uppifrån som åker på expo syd så håller med, skåningarna borde ta en trevlig tur uppåt landet, ge & ta :)

Inte så många som åker ner till Malmömäsan.

Har varit lika stor som ExpoSyd tidigare men nu är det inte många utställare uppifrån mer.
Var så klent med utställare ett par gånger att det kändes som att det var slutet på den mässan.

Stockholmsmässorna klarar sig utan problem men det är värre med de skånska.

ExpoSyd har också varit större än vad det är nu...

Så inte bara vi ifrån Skåne som ska höra att vi inte kommer på mässorna ;-)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild