Anmäla ett företag?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

305
147
HenkePetersson:
Bör räcka med att dom ser kpn tillsammans med majsarna och den smala undernärda ormen för att dom ska ingripa, sen att burken ser ut som en ny sketen staty på torget, som duvorna har sprutlakerat är en fin bonus i anmälan.

Det är nämligen helt omöjligt att tillgodo se djuren rätt habitat, då de kommer från helt skillda kontinenter, så antingen mår kpn skit och dör eller så gör majsormarna det och går ett liknande öde till mötes, eller så dör båda arterna till att dömma av bilden så värkar majsormarna förlora.

109
25
Dark_Shadow:
Jag var på samma företag idag och såg terrariet. Det var städat, halverst, var bajs och lite öms kvar. Nytt vatten och den lilla spinkiga majsormen var borta.

2052
780
psyjoh:
Anmälde du inte det efter förra gången? 

109
25
Dark_Shadow:
Jo det gjorde jag

2052
780
psyjoh:
Vad hände då?

109
25
Dark_Shadow:
ska jag vara ärlig så vet jag inte för jag har inte sett att nån har varit där o kollat på dem

593
551
Redfoot:
Det är väl så att om man anmäler så blir det myndigheternas sak, jag tror inte man får någon insyn i den utredningen.
/R

348
310
panterophis:
Har man ringt och gjort en anmälan till länsstyrelsen så kan man ringa tillbaka och fråga vad som har hänt i det ärendet

109
25
Dark_Shadow:
Jag anmälde via mejl. Men har sett mitt schema för sommarn och jag ska tillbaka till det företaget o städa några gånger under sommarn så jag kommer ju ha lite koll på om det händer nåt

Medlem i GHF
3135
1742
EmanuelKarl:
Det var kanske några år sedan denna tråd var igång men undrar vad som har hänt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild