Vad kan det vara?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

238
14
Regnskog:

Jonas låter lite dömande i varje tråd, Scrox. Ta inte åt dig han är bara en sådan person. (Inget dömande mot Jonas_)

Medlem i GHF
646
417
Jimmy:

Full förståelse för Jonas reaktion... Den är inte speciellt dömande.

269
60
Jonas:

nej tror mitt tänkande är ganska sunt. har man fått 1 problem orm av en person tar man inte en till (som även har problem) det är ju något man ska försöka undvika. hade lite hoppats på för trådskaparens skull han tog gratis ormen från (den snälla själen som erbjöd mins ej vem)

men som sagt det är ju jag.

sen silisko vi ska inte gå in på dömande tycker jag, se över ditt eget hus först.:)

268
19
Iguania:

Jag undrar hur Jonas text skulle kunna tolkas som dömande? Han var helt ärlig och har dessutom rätt, har man redan fått ett djur som är skadat och har kvalster så är det ju bättre att köpa från en ny uppfödare istället för att ta emot en med kvalster. Kvalster är ett rent helvete och kan man undvika så ska man göra det, men han var aldrig dömande mot Scorx. Alla gör ju som dom själva vill.

Sen undrar jag varför man påstår att någon är en sorts person när man i princip aldrig har snackat med personen ifråga?

127
20
Scorx:

Tycker inte jonas uttalande lät dömande. Alla har väl rätt till att säga sin åsikt utan att man ska ta åt sig... Jag gjorde ett val som jag får stå för. Men jag kommer aldrig att sätta min fot hos säljaren och jag kommer att hänga ut honom för vad han har gjort.  

238
14
Regnskog:

Jag dömde ingen, erat fel om ni såg mitt inlägg som det.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Klart det är dömande om du säger att någon är så som person fast du aldrig träffat personen ifråga :D

Väldigt klantigt uttryckt isf tycker jag...

238
14
Regnskog:

Synd att du tyckte det. Precis som jag tycker du ofta är dömmande (på forumet, ingen aning hur du är i verkligheten)

Sedan bara för att jag har en åsikt betyder det inte att jag är dömande.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Men när jag har en åsikt då är jag dömande? Rolig du :)

269
60
Jonas:

orkar inte....

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild