Vad kan det vara?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

12
0
loljeppe:

Då tycker jag att du byter. Hoppas det går bra!

478
592
Rottenroth:

Har du inte haft reptiler hemma hos dig innan eller kontakt med andra reptiler så är sannolikheten att kvalstrena kommer ifrån dig väldigt liten.

127
20
Scorx:

Ja tycker jag med, Men får kolla i terrariet hos honom idag, o kolla på ormen.

Nån som e duktig på kvalster? har några frågor

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Här är den bästa artikeln om ormkvalster enligt mig..

www.djurklinikenroslagstull.se/artiklar-om-reptiler/ormkvalster

127
20
Scorx:

Ja den var jätte givande den sidan

102
1
dragster:

Att han kan ge dig medel mot kvalsterna är lite konstigt då det enda egentliga medel som är till ormar ( andra djur med ) är receptbelagt...

127
20
Scorx:

Ja, tyckte det va konstigt med, men det hade väl varit nåt skit medel han ville bli av med

1
0
benjaminsyrsa:

Hur har det gått med din orm?  Jag skulle personligen inte ta med någon ny från samma oseriösa försäljare. Om han hade kvalster på den ormen så är det mycket stor risk att alla hans ormar har det o om han rätt upp o ner skulle ge dig medel mot kvalstren så vet han säkert om det men ljuger om det.    Lycka till iaf   :)

127
20
Scorx:

Jodå, har en ny orm från samma försäljare.. har haft honom ett tag nu men han har kvalster så han ligger i karantän med medel mot det, Och det går framåt, men man vet ju aldrig hur det kommer sluta.  Hoppas på det bästa! 

269
60
Jonas:

att du tar emot en ny orm med kvalster är ju helt otroligt enligt mig:P

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild