Vad ska jag göra!?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

150
90
HameFall:

Stängt idag på en vanlig Måndag, men öppet på nyårsafton? ò.Ó

53
0
mcfozzy:

Ring dit och fråga själv då, eller vill du att jag ska ändra på det? Ni verkar tro att jag är gud eller något. Och det är reptilavdelningen som är stängd

353
317
panterophis:

bra, Du avlivar den på tisdag, då var vi överens om det så då tycker jag vi lämnar det här...

53
0
mcfozzy:

Ja. Det var det jag ville säga från början. Men när flera ser ner på en då man endast vill hjälpa till så går man in i en försvarsform.

353
317
panterophis:

folk ifrågasatte ditt beslut att ta över en av de mest krävande reptiler som finns när du började beklaga dig över din ekonomiska situation och samtidigt sökte fler djur i en annan tråd... jag har full förståelse för att du ville hjälpa ödlan men man kan inte hjälpa alla, man måste se om sig själv i första hand

53
0
mcfozzy:

Jag vill be om ursäkt för mitt betéende och väljer nu att avsluta diskussionen. Tack för dom flesta svaren och jag ska självklart göra det så bra som möjligt. Jag har också sagt till anders att han kan ta bort trådarna. 

Ni som inte tycker om mig/åsikter/bilder osv. kan helt enkelt strunta i att kommentera vad jag gör. 

Gott nytt år!

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:

Tänker inte kommentera dina löjliga kommentarer, märks att du är 16år :) det där har jag vuxit ifrån för många år sen, jag är på detta forum för att sprida kunskap & hjälpa till. 

Tyvärr la jag ner ganska mycket tid att skriva i tråden och komma med råd då jag själv haft grön leguan samt varit i hobbyn i närmare 30år så jag har sett en del, framförallt hur dåligt gröna leguaner blir skötta, därför jag kanske engarerar mig lite väl hårt...

Din attityd är fruktansvärt dålig mcfozzy! Min åsikt!

53
0
mcfozzy:

somsagt jonas har jag bett om ursäkt och velat stänga tråden, onödigt att fortsätta. Detta blir mitt sista inlägg om du vill fortsätta tjafsa som ett litet barn varsegod! 

Gott nytt år

Administratör
Medlem i SHF
2696
2514
anders:

Tråden är nu låst.

Jag tror de flesta velat hjälpa dig mcfozzy. I vissa fall kan det låta som att man klankar ner på dig som ägare, när man påpekar att djuret inte mår bra. 
Folk ska såklart tänka på hur de formulerar sig, samtidigt som man själv som trådskapare ska uppskatta engagemanget hos folk som lägger tid på att svara.

Det är självfallet bra att du tagit över leguanen, och ska få den avlivad om den lider.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild