någon som har fött upp kameleonter?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

234
1
tinagustafsson:

234
1
tinagustafsson:

så såg det ut nu innan jag tog bort blomman..

105
28
Richard:

Gillar du har mycket växter !men en sista fråga vilken färg har den när den sover X) skulle vara tacksam om du tog en bild:) sorry men tror ff det är en hane X)men jag är väldigt 50/50 för allt talar emot att det är en hane verkligen allt! jag har säkert fel .men  efter det clamydosauros berättade om antibiotika börjar man fundera . ett mått samt vikt vore underbart förstår om det inte är möjligt . Ledsen alla om jag är dryg men har jag fel så är det bara bra jag blir satt på plats!:P Tycker bara den ser så stor ut..

105
28
Richard:

Tack ! det är precis vad jag menar. men det är nog en hona faktiskt är mer lutat det är bara storleken och bakre delen av skallen som gör mig förvånnad:P vill ennu engång ursäkta för mina stavfel haha! X)

234
1
tinagustafsson:

nu var han grå när han sover, kan inte ta kort för att gömmer sig i sin stora benjamin långt bak i terrariumet :P men han brukar typ vara ljus grå beige :P han vägde nu 104 i veckan hade dock inte bajsat men inte heller ätit.. 

105
28
Richard:

Då är det nog en hona endån.  Hur gammal är den ?

234
1
tinagustafsson:

Född i januari eller februari, dem sa att han var 4-5 månader i juni när vimfick honom.. :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild