Vad var ditt första terrariedjur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10

269
60
Jonas:

leopardgecko:P han var en snäll liten krabat synd bara man inte hade tid med han när man börja högstadiet och hade kvar han:(

Medlem i SkHF
31
23
johandenver:

Mina första terrariedjur var 1.1 Lampropeltis Alterna. Direkt efter jag köpt dom kände jag att det var på tok för få så jag skaffade en flock strumpebandssnokar...sen ballade det ur helt :-)

205
26
Strunten:

SOm så många andra började jag med en leopardgecko 0.1 efter en vecka var det. 1.3 :)

43
2
Emmanfemman:

Första djuret är han som flyttade hit för två veckor sen, skäggagamen Google!

6
0
Shagrath:

En Kungsboa Imperator som inhandlades på Munkedals Zoo... Sen vart det kört. :)

4
1
CC72:

En Guldgecko som kom till mig i maj. Har aldrig haft reptil innan, nu planerar jag för nästa terrariedjur. Tror det blir nån groda :) Och så har jag ett gäng Afrikanska jättelandsnäckor som flyttat in under våren/sommaren.

91
8
Saraldor:

en rödörad skölpadda som jag döpte till selma fick den när den var liten, fick sen 2 till av en vän som hete alva och agda. 

52
1
unknown_928929:

Första djuret hemma hos mig var en fågelspindel, Grammostola rosea, och nu 3 månader senare har jag 8 st

309
240
Gogs:

Mina första reptiler var 2st rödörade vattensköldisar. Fick överta dom från min syrra. Hade dem i många år innan jag skänkte bort dom till en polare och där lever en av dom kvar fortfarande. Hanen dog tyvärr för några år sen...

63
4
Majvor:

Leguan, eller ja vi hade en landsköldpadda hemma när jah var liten men den var ju inte min :P

Ödlan, Lizzbeth HATADE mig (dålig person-ödla kemi), men hon bor i Bro nu och mår fint :D

Logga in för att posta i forumet
Sida av 10
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild