IKEA 1800 x 600 x 550 terrarieprojekt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

9
10
Lucyinthesky:

Prb skrev:

Ikea är en bra affär, här är mitt ;D

Funderar lite på din bakgrund, hur har du gjort den? Funderar på om man kan använda detta för att få en så tunn som möjligt på något sätt. www.bauhaus.se/erosionsmatta-kokos-50-1-m?gclid=CjwKCAjwpqv0BRABEiwA-TySwfPPU0ik9spcEfxphn1-KbmKU00zgh-KHDTVC5IZDZPXZoLNgA2grBoC6rEQAvD_BwE

590
365
SweBoa:
Lucyinthesky skrev:

Funderar lite på din bakgrund, hur har du gjort den? Funderar på om man kan använda detta för att få en så tunn som möjligt på något sätt. www.bauhaus.se/erosionsmatta-kokos-50-1-m?gclid=CjwKCAjwpqv0BRABEiwA-TySwfPPU0ik9spcEfxphn1-KbmKU00zgh-KHDTVC5IZDZPXZoLNgA2grBoC6rEQAvD_BwE

Vilken bakgrund menar du :)

9
10
Lucyinthesky:
SweBoa skrev:

Vilken bakgrund menar du :)

Haha, nu vet jag inte riktigt hur jag fick till det, tror jag trodde jag frågade han som hade ett likadant Ikea skåp XD men vad tror du om å använda det som bakgrund, med frigolit som formar lite struktur :D

590
365
SweBoa:
Lucyinthesky skrev:

Haha, nu vet jag inte riktigt hur jag fick till det, tror jag trodde jag frågade han som hade ett likadant Ikea skåp XD men vad tror du om å använda det som bakgrund, med frigolit som formar lite struktur :D

Jo men det blir nog bra bara köra på :)

590
365
SweBoa:
Nu är terrarierna klara och första boan fått flytta in, nu väntar vi bara på värmepanelerna, tills dess så får vi köra keramik värme och värmematta, så ska det inredas lite vartefter :) sjukt jävla nöjd med hur resultatet blev 

9
10
Lucyinthesky:

SweBoa skrev:
Nu är terrarierna klara och första boan fått flytta in, nu väntar vi bara på värmepanelerna, tills dess så får vi köra keramik värme och värmematta, så ska det inredas lite vartefter :) sjukt jävla nöjd med hur resultatet blev 

Snyggt, :) själv har en inte kommit så långt ännu 

9
10
Lucyinthesky:
Bara så här ännu, men i morrn ska mer silikon köpas så de kan bli klart någon gång
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild