Bästa stället att köpa tillbehör

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5391
4131
Tropfrog:
Den jag använder heter evo pro. Den finns inte längre. Men evo har samma funktioner minus hygrostat. Det är den enda jag kan rekommendera av egen erfarenhet. Resten är hörsägen, microclimate har gott rykte.

Mvh
Magnus 

19
14
millawi:
Tropfrog skrev:
Den jag använder heter evo pro. Den finns inte längre. Men evo har samma funktioner minus hygrostat. Det är den enda jag kan rekommendera av egen erfarenhet. Resten är hörsägen, microclimate har gott rykte.

Mvh
Magnus 

Tack så jättemycket för tipset! Ska definitivt investera i en sådan :) 

En fråga till bara. Är krybdyrsiden.dk en bra sida? Det är enda stället där jag hittar microclimate termostaterna 

5391
4131
Tropfrog:
millawi skrev:

En fråga till bara. Är krybdyrsiden.dk en bra sida? Det är enda stället där jag hittar microclimate termostaterna 

Det var där jag köpte min. Nöjd med kundservice och leverans.

Ett trick som jag ofta använder mig av är att skicka ett Mail med lite olika frågor om produkten. Om de svarar snabbt och bra så är det oftast en seriös verksamhet. Men man kan aldrig vara säker.

Mvh
Magnus 

378
340
Silvetaz:
millawi skrev:

Jag har använt krybdyrssiden.dk  närmare 10 gånger senaste året, alltid snabb leverans och suverän kundservice. Rekommenderar dem starkt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild