Frysfoder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

64
11
Erik17:
viper66 skrev:
Jag har med jämna mellanrum tillgång till frysfoder. Jag skickar dock inte men vi båda bör i Värmland. Dock har jag endast möss och dags gamla kycklingar. Inga andra byten.

Har du nåt just nu det är endagskycklingar jag vill ha mest. Jag bor i Värmland så kan komma och hämta.

Medlem i SHF
294
662
viper66:
Just nu finns det inga jätte mängder av kyckling. Men ett gäng finns det. Skicka pm så löser vi nåt vettigt 

5390
4131
Tropfrog:
Ni som klagar på att företag som säljer fryst foder utan att ta ansvar för fraktarens slarv......Är det någon av er som själv skulle riskera er egen inkomst på att någon som är känd för att slarva och som är utanför er egen kontroll sköter sitt jobb? Om man som säljare skall ansvara för misstag i frakten så måste man ta mer betalt för produkten. Någon av er som är villiga att betala mer?

Jag skulle själv aldrig köpa frysta varor online annat än om jag vet att frakten går med frystransport.

Mvh
Magnus 

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

kennetho21 skrev:

Synd att de inte tar ansvar dock. Jag vågar inte göra ett nytt försök och riskera att bli av med ännu mer pengar.
Förmodligen tar jag bilen imorn och åker till Huddinge istället. Det är en bit ifrån Västerås men det är inte lika mycket pengar i sjön. 

va behöver du ?

Har en del i tyresö

4
4
kennetho21:
kent skrev:

va behöver du ?

Har en del i tyresö

Tack för att du försöker hjälpa, uppskattas. Samma dag du skrev var jag redan på väg till Huddinge. Så jag har redan köpt på mig ett gäng
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild