Djur som klarar hög musik?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

8
5
DSmygarn:
Tropfrog skrev:
Jag tycker också att det känns som att spindlar inte är någon god ide. Kan inte säga att jag har någon aning om myror och kackerlackor, men det känns åtminstonde som ett säkrare kort. Sen är jag inte så säker på att hög musik är särskillt bra för mäniskor heller för den delen :).

Att du inte tycker kackerlackor är roliga beror nog på att du inte läst på tillräckligt om dem. Faschinerande djur.

Om du kollar lite på ants canada på youtube och hans myrkolloni döp till fire nation så kanske du får en helt annan inställning till rödmyror? Jo, de sticks visserligen illa, men de är ju och andra sidan inga keldjur :). Biologiskt så är det interessanta djur de också och det går absolut att göra vackra display burkar för dem också. Annars är väl den ultimata nybörjarmyran lasius niger, men de bygger ju ungefär på samma sätt som rödmyran, så därvidlag är det ingen skillnad.

MVH
Magnus

Hmm hmm... ok ok... =) Jo jag behöver ju inget keldjur, så en myrfarm börjar faktiskt låta mer och mer intressant. Plus, man måste ju börja nånstans! Tack för dina synpunkter och tips på ämnet!

8
5
DSmygarn:
Och nej hög musik är inte bra för människor heller hehehe, men det blir ett som ett jävla knark när man väl hört sin favoritlåt på ett bra system med hög volym för första gången =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild