Hur var Sala idag?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

309
240
Gogs:

Vackert väder och trevligt folk så jag är nöjd =) Och jag var duktig och gjorde inga spontanköp utan höll mig till det jag bokat och planerat att köpa. Bidde en blåtungad skink och lite tillbehör samt massa fisk från Coopa och Myran =)

11
0
errorc:

blev lite dubia, inga intressanta djur, inga intressanta tillbehör :(

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2511
anders:

Härlig mässa och mängder med trevligt folk. Är supernöjd även om vi inte sålde en enda salamander.

Själv kom jag hem med lite växter och foder.
Var nära på att köpa med mig en daggecko, men klarade av att hålla mig så att jag har tid till att inreda terrarium innan jag gör mina köp.

Såg även ett par rullsvansleguaner (Leiocephalus personatus) och det är helt klart några ödlor jag är sugen på att köpa.

11
0
errorc:

jag va typ en lampa ifrån att köpa en rullsvansleguan :P

25
91
shii:

Trevlig mässa va de fast den va ganska liten, och inte så mycke djur heller men det är som fler säger inte rätt säsong heller för en massa bebisar.

Jag träffade på en massa trevliga människor, härifrån sidan va de några stycken och självklart att det vart ett stop vid terrariedjurs bord o sa hej till Anders :)

Jag är nöjd över inköpen, vart mest foder möss o råttor.. lite värmekablar o smått o gott.

Dreglade lite över en majsbebis åxå men fick onda ögat av karln min direkt så de fick jag hoppa över! :p

Men en trevlig mässa iaf, och jag är helnöjd! :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild