A. Geniculata?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

108
114
GOONI:
Är köpt som A. Geniculata men tycker den är gråare än bilderna jag sett. Har jag köpt något annat?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
GOONI skrev:
Är köpt som A. Geniculata men tycker den är gråare än bilderna jag sett. Har jag köpt något annat?

Kan garantera att det där inte är en A. geniculata. Har ingen gissning just nu vet bara att det inte är en A. geniculata.

108
114
GOONI:
SvitjodsReptiler skrev:

Kan garantera att det där inte är en A. geniculata. Har ingen gissning just nu vet bara att det inte är en A. geniculata.

Då var det som jag trodde. Hoppas det är någon som kan hjälpa mig med vad det är för sort?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Skulle kunna vara en grammostola pulchripes

108
114
GOONI:
SvitjodsReptiler skrev:
Skulle kunna vara en grammostola pulchripes

Ja dom var mer lika

305
151
SunshineGeckos:
Var har du köpt den ifrån?

108
114
GOONI:
SunshineGeckos skrev:
Var har du köpt den ifrån?

En privatperson på blocket. Han hade köpt den på herpers choise. Sa han iallafall.

274
210
AndreasB:
Liknar mer en A. seemani än G. pulchripes.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Eupalaestrus campestratus?

A seemanni har helt annan kroppsbyggnad, den är mer avlång än denna. G. pulchripes har mycket bredare linjer på ett av segmenten på fötterna (tror att det heter något annan än segment men jag kan verkligen inte komme på det). Så dessa två är uteslutna. Men jag kan inte lova att min gissning är rätt heller.

/Emanuel

1275
1725
Falk:
Acanthoscurria juruenicola kanske
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild