Plats för djuren?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:

luzsmi skrev:

Ja, jag får ju bara ha mina djur i mitt sovrum :( 
Men som många sagt så får jag bygga på höjden!

Sålänge någon annan betalar hyran får man nog anpassa sig lite ;) Kan vara smart att börja med nåt enstaka och lära sig allt om den arten, sköta den jättebra nåt år. Det ser föräldrar och med tiden kanske dom ändrar sig när dom ser att du sköter allting själv och har ett intresse som inte är övergående :)

Låt det ta tid, du har hela livet på dig. Men att bygga på höjden är kanonbra! Har byggt upp till taket på 3 väggar i ormrummet...

87
25
luzsmi:
Jonas_ skrev:

Sålänge någon annan betalar hyran får man nog anpassa sig lite ;) Kan vara smart att börja med nåt enstaka och lära sig allt om den arten, sköta den jättebra nåt år. Det ser föräldrar och med tiden kanske dom ändrar sig när dom ser att du sköter allting själv och har ett intresse som inte är övergående :)

Låt det ta tid, du har hela livet på dig. Men att bygga på höjden är kanonbra! Har byggt upp till taket på 3 väggar i ormrummet...

Ja, det är sant att man får anpassa sig efter sin omgivning eller vad man ska säga. Fattar dock inte hur jag ska göra men värmelampor och värmemattor? 

49
27
Fafner:
Har ett eget rum till alla djuren, använder hyllor från Jula och byråer från ikea.

39
46
CupcakeGod:
Den enda lösningen är att bygga på höjden. Har du inte plats så har du inte plats, så enkelt är det.
Sen om du bor hemma så ska du inte ha en massa djur för när du flyttar ut så kommer du kanske inte kunna ta med dem.

Medlem i SkHF
7
4
enelinjohansson:
Tips är att kolla in på bildforumet här samt på Pinterest, där finns det mycket fin inspiration :)
Ett exempel: www.pinterest.co.uk/pin/538672805415929721/

Lycka till!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild