Vad köpte ni Expo Sthlm 27/1-18

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Då var man hemma från mässan igen för denna gång!
Blev riktigt stor shopping idag för min del!

Nytt terrarium som även det skaffades en ny invånare till i form av en skorpion!
Hetrometrus sp.

Massor med foder! Gräshoppor, Dubia kackerlackor, Ryska kackerlackor, zophobas samt rosenbagslarver.
Foder och vattenkristaller till foderdjuren.

3 små vattenskålar till spindlarna.
Ett stort vattenbad till Igge (skäggisen).

En Solarmeter 6.5. Så nu kan jag även mäta UV-index.
Hade en SolSolarme 6.2 sen innan. 

Sen fick jag en SHR T-shirt för jag var medlem förra året.

Riktigt nöjd är jag! :)

Vad fick ni andra med er hem?

29
20
astrolindgren:
Det blev en liiiiten spindel, Cyriocosmus chicoi från AlexReptiler! Snabb som satan var den haha

210
273
Lordguras:
Blev en jäkla massa råttor och vaktelägg till varanen. Lite korkrör och tidningar.

14
6
reutan:
En albio pinstripe kp hona

23
12
Effis:
Jag blev ägare av groda ! Helt spontant. Mamma blev kär i grodan. Så jag blev väll "tvungen" att köpa den. Attans.. ett djur till, vilken otur jag har ;)

504
396
Crippa:
Ett par Agapaddor!

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Var inte dit. Men fick hem en vuxen Crotalus oreganus lutosus-hane och en juvenil blå Crotalus pyrrhus.

283
366
Cartaq:
Köpte en del frysfoder från Melorm.dk, en värmematta, köpte lite plock från Sthlm herpetologiska för att stödja och några gottor i grön plast. dottern fick plocka lite smycken och armband från ett bord, och surade mest för att hon inte fick en till orm. 

Var på jakt efter några sjyssta KPs, stapelbara terrarier i pvc eller liknande och de klassiska plastgrottorna i svart. Ännu en anledning att besöka nästa mässa :)

93
49
Majjen13:
Hej!

Köpte några pilgiftsgrodor, massor av ärtlöss. bananflugor, hoppstjärtar, torv, mossa samt ett terrarium.
Fick ingen SHR-tröja trots att jag var medlem förra året, diskriminering.
Mycket folk, bra utställare.

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Majjen13 skrev:
Hej!

Köpte några pilgiftsgrodor, massor av ärtlöss. bananflugor, hoppstjärtar, torv, mossa samt ett terrarium.
Fick ingen SHR-tröja trots att jag var medlem förra året, diskriminering.
Mycket folk, bra utställare.

Hade du föranmält det att du tänkte hämta ut en T-shirt som det stod i medlemsmailet? =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild