Reptillagret.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

19
17
Naviki:
Hallå där gött folk!

Vill varna er alla för denna butiken! Då jag själv har beställt av dem rent av misstag och ingen efterforskning.Väntat över 1 månad med väldigt seg mail kontakt, samt Facebook men inget av de varorna jag beställt kom fram!
De hävdar att de inte kan göra något just nu för att de inte är på lagret (deras butik "firma") men de kan sedan säga på rak arm att de har skickat mina varor.

Nu sitter jag och håller tummarna för att jag ska få mina pengar överhuvudtaget tillbaka!

Efter lite research förstod jag att det finns fler som har dåliga erfarenheter med dem, och ni är välkommna att dela med er här om era egna erfarenheter!

Tack!

Mvh

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

Naviki skrev:
Hallå där gött folk!

Vill varna er alla för denna butiken! Då jag själv har beställt av dem rent av misstag och ingen efterforskning.Väntade i över 1 månad med väldigt seg mail kontakt, samt Facebook men inget av de varorna jag beställt kom fram! 
Nu sitter jag och håller tummarna för att jag ska få mina pengar överhuvudtaget tillbaka!

Efter lite research förstod jag att det finns fler som har dåliga erfarenheter med dem, och ni är välkommna att dela med er här om era egna erfarenheter!

Tack!

Mvh

Finns nog redan en tråd om den skitfirman 

196
268
NickeJ89:
Westman skrev:

Finns nog redan en tråd om den skitfirman 

www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=436&p=1

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

Naviki skrev:

Mvh

Maila och tala om att det blir en anmälan om bedrägeri. Då kom pengarna  rätt fort iaf för mig 

19
17
Naviki:
Tack för länken!
Håller helt med om att denna"firman" är långt från bra!

283
366
Cartaq:

Tänkte lägga en beställning på några herptek och mejlade dem innan, fick till svar att det var restat hos leverantören och att leveranstiden var ca 4-6 veckor.
Jag är inte rädd för att beställa därifrån, alla har väll fått sina produkter till slut eller pengarna tillbaka?
Det som är dåligt är att de inte informerar om detta eller för någon lagerstatus på hemsidan.

388
460
australis66:
Cartaq skrev:
Tänkte lägga en beställning på några herptek och mejlade dem innan, fick till svar att det var restat hos leverantören och att leveranstiden var ca 4-6 veckor.
Jag är inte rädd för att beställa därifrån, alla har väll fått sina produkter till slut eller pengarna tillbaka?
Det som är dåligt är att de inte informerar om detta eller för någon lagerstatus på hemsidan.

Alla har inte fått sina pengar eller produkter. 

161
107
Alex_ask:
Största jävla skitsidan dom har sugit röv med allt dom senaste 15 åren iaf, hellre aids än att beställa nåt från dom igen nånsin inget kommer fram och ingen komunikation

196
268
NickeJ89:
Cartaq skrev:

Hade hellre köpt trisslotter för pengarna, förmodligen större chans till vinst där!

För något år sedan mailade jag direkt till Herptek och då kostade frakten 312€ för en pall. Kollade då på 4 st HTA090BP och kalaset skulle landa på 1908€ vilket i runda slängar är 20 papp. Skulle du beställa från reptillagret så blir samma terrarium inkl frakt 19 papp.

504
396
Crippa:
Jag kanske har haft tur mina 4 gånger jag beställt från reptillagret men har aldrig haft något strul och grejerna kom i god tid!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild