Vilket regnsystem?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1
0
mkreptiles:
Tropfrog skrev:
Jag har ju bara provat en, men är väldigt nöjd med den. Har en dusk tropic pump som har helt klart accepterad ljudnivå. Slang och dyrsor är därifrån också.

Om man är lite snål så är det lätt att ta specen direkt från pumphuset och hitta samma pump direkt från tillverkaren på de där kända kinesiska handelsplattformarna. Det hade jag nog gjort om jag inte hade slått till på Borås mässan. Några hudralappar att spara, men mycket längre ledtid. Sen är det ju fan så mycket snyggare logga på dusk pumpen om inte annat :)

MVH
Magnus

Har alltid köpt för dyra pengar då jag inte lyckas fatta vad jag ska titta efter :-P
Kan du ge tips på vilka specar och hur de skriver på sajterna? (antar att det är typ ebay eller aliexpress du tänker på)
Om du har någon länk som exempel skulle det vara guld då jag tittat och tittat men verkligen inte fattat vad som betyder vad och vad som är viktigt :-/

Ha en trevlig natt (är i usa just nu så för mig är det kväll fortfarande :-) )

//Tjing MK

5477
4193
Tropfrog:
mkreptiles skrev:

Har alltid köpt för dyra pengar då jag inte lyckas fatta vad jag ska titta efter :-P
Kan du ge tips på vilka specar och hur de skriver på sajterna? (antar att det är typ ebay eller aliexpress du tänker på)
Om du har någon länk som exempel skulle det vara guld då jag tittat och tittat men verkligen inte fattat vad som betyder vad och vad som är viktigt :-/

Ha en trevlig natt (är i usa just nu så för mig är det kväll fortfarande :-) )

//Tjing MK

Runda slängar det som redan nämns. Diaphragma pump.  Tryck kring 8-12 bar och helst inte mer än 1 liter per minut. Trycket verkar oftast beskrivas i i Mpa, då skall det vara kring 1. Sen skall det ju finnas utlopp och inlopp som passar slangarna du har. Hittar du en produkt som verkar passa så fråga säljaren.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild