Expo Stockholm vad köptes

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Reptilmannen2002 skrev:

Hej Jonas, vad hade ni ert bord va på mässan men måste missat er

Hej. Vi stod nästan precis bredvid bakre utgången av lokalen, om du förstår vad jag menar då? Mittemellan pangdubia & två äldre herrar som säljer foder på alla mässor (har glömt deras namn, ena heter Göte iaf.) Kan inte förklara bättre :) Vi var nöjda med platsen & dagen.

179
47
Reptilmannen2002:
Jonas_ skrev:

Hej. Vi stod nästan precis bredvid bakre utgången av lokalen, om du förstår vad jag menar då? Mittemellan pangdubia & två äldre herrar som säljer foder på alla mässor (har glömt deras namn, ena heter Göte iaf.) Kan inte förklara bättre :) Vi var nöjda med platsen & dagen.

Ok måste missat er helt, kommer ni vara på mässan i januari i södertälje

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Reptilmannen2002 skrev:

Ok måste missat er helt, kommer ni vara på mässan i januari i södertälje

Ingenting bestämt än. Det beror på vad och om det finns ormar att sälja då :) Är en liten uppfödare så har absolut inte bord på alla mässor, på gott och ont :)

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Hej,
Lyckad mässa tycker jag, blev några "nya" böcker som jag saknade i bokhyllan. Blev även lite foder och annat. Hann inte se så mycket av djur på mässan men träffade många trevliga herpare och sålde en del litteratur.

Vi ses i Januari igen!

Med vänlig hälsning, Björn Thinning 

953
1840
peter54:
Jag köpte bara frysfoder, men sålde mitt vuxna Californiapar och fyra av ungarna, allt bokat i förväg.

35
62
Rob73:
Crotalus Stephensi

Medlem i SkHF
1043
1174
NellyNiklas:
anders skrev:
Blev en massa foder, böcker och grejer.

Inga djur för min egen del dessvärre.

Fick sålt en Varanus pilbarensis så är nog första gången jag gick plus på en mässa.

Schysst lokal och trevligt folk, som alltid!

Hur är Australia-boken? Den ser intressant ut =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild