Solar raptor misständer?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

9
6
Lennie13:
Masayoshi skrev:

Jag kör med en timer ifrån Kjell & company och den funkar bra med min solar raptor HID

Ok. Får kolla upp en därifrån. 
Flyers90 skrev:

Den tänds inte normalt efter ett tag? 

Nej, det blinkar på rätt bra och för länge för mitt tålamod, måste va störande för ödlan också. 

Mr_B skrev:

Prova byt timer HID är högspänning vid tändning. Kan va att din timer inte klarar av det ögonblicket

Vilken timer rekommenderas? 

379
399
Mr_B:
Lennie13 skrev:

Ok. Får kolla upp en därifrån. 

Nej, det blinkar på rätt bra och för länge för mitt tålamod, måste va störande för ödlan också. 

Vilken timer rekommenderas? 

En timer som klarar av din ballasts max output. Men behöver inte bero på den. Bäst är o läsa på det man har o se att siffrorna stämmer. Antar du har jord hela vägen?

9
6
Lennie13:
Mr_B skrev:

En timer som klarar av din ballasts max output. Men behöver inte bero på den. Bäst är o läsa på det man har o se att siffrorna stämmer. Antar du har jord hela vägen?

Svar ja. Timern köpte jag billigt på Ica i annat syfte så den kanske inte är tillräcklig. Ska kika upp lite olika timers och jämföra.  Börjar där. 

48
19
Masayoshi:
www.kjell.com/se/sortiment/el-verktyg/el-produkter/starkstrom/timers-klockstrombrytare/luxorparts-digital-timer-7-dygn-p50002[quote=Lennie13] 

Den timern använder jag och den har funkat bra för mig.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild