Tips på luftfuktare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

17
1
lilleulv:

Jag har en Bionaire till et liten terrarium- 50 liter - för 5 E.tricolor, och det fungerar fint. Man kan ju ställa in mängden av "damp". Köpar du en mindra, skall du ju fylle på med vatten oftare.

160
91
turboadde:

Magic fog då? 

www.herperschoise.se/product.html/magic-fog?category_id=52

Eller är den förstor kanske

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

liknade  Biltema hade  men  mycket billigare

266
18
Jazen:

jag har sagt mkt bra om repti foggern....meeeen idag så sluta den fungera, den fungerar enbart på full effekt nu :P

71
2
Elvis211:

Jazen, den tycker väl du har snålat med den tidigare =D

266
18
Jazen:

haha ingen aning, den funkar bara på full effekt nu :P

456
202
isdrake:

Haha är glad att jag köpte en Bionaire luftfuktare. ^^ 

14
7
Inksnake:
isdrake skrev:
Näh om jag ska köpa en helt ny så vill jag har något mer komplett. Tycker den är lite väl dyr med tanke på att man bara får själva dimmgrejen och ingen behållare/slang eller möjlighet att ställa in hur mycket dimma som ska komma.

Den jag överväger mest just nu är denna:
www.webhallen.com/se-sv/hushall/70411-bionaire_luftfuktare_bu1300w/

Hej!
Jag vet att inlägget är snart två år gammalt, men. Köpte du en sån luftfuktare tillslut? I så fall funkerar den bra, håller fortfarande?
Mvh Stefan

217
337
MartinJ:
Inksnake skrev:

Hej!
Jag vet att inlägget är snart två år gammalt, men. Köpte du en sån luftfuktare tillslut? I så fall funkerar den bra, håller fortfarande?
Mvh Stefan

Nu är jag inte isdrake, men jag kan åtminstonde själv starkt rekommendera nämnda luftfuktare. Efter att ha förbrukat ett antal Reptifoggers (fråm Zoo med) så blev jag leds och testade Bionaires, med lyckat resultat. Min äldsta har kört i drygt ett år nu (flera gånger om dagen) och den fungerar precis lika bra som när den införskaffades. Dessutom är den mycket tystare än de Reptifoggers har jag använt. 

35
11
Flurk93:

Helt klart bionair! Ingen reptilfogger men gör exakt samma sak bara att den är grymmt mycket tåligare och gör i regel mer dimma än någon annan maskin jag sett tidigare som inte är allt för dyr. Jag köpte min för ett år sedan och är väldigt nöjd. Aldrig beövt göra annat än att fylla på den och jag har skrivit lite om den här för den som är nyfiken:

reptilelifehacks.blogg.se/

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild