Asterheds hobbyrum

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

97
97
Banderad:
Hoggaforfan skrev:
Det är att rekommendera där bottenmaterialet är, det kan bli en del fukt i ökenterrarium även om man inte tror det.

Med våtrumsfärg? Båtlack känns lite overkill... Hade du silikonerat fogarna med?

//Jocke 

2966
1648
Hoggaforfan:
Banderad skrev:

Med våtrumsfärg? Båtlack känns lite overkill... Hade du silikonerat fogarna med?

//Jocke 

Jag kör nästan alltid dammduk men våtrumsfärg kanske fungerar, aldrig testat så kan inte säga bestämt men kan definitivt vara värt att titta på. I bottenmaterial hålls ju fukten kvar så kraven är enormt mycket högre där än på väggar även med hög luftfuktighet.

97
97
Banderad:
Hoggaforfan skrev:

Jag kör nästan alltid dammduk men våtrumsfärg kanske fungerar, aldrig testat så kan inte säga bestämt men kan definitivt vara värt att titta på. I bottenmaterial hålls ju fukten kvar så kraven är enormt mycket högre där än på väggar även med hög luftfuktighet.

Tack :)

97
97
Banderad:
Efter att ha haft en liten downperiod nere i källaren under sommaren har jag nu börjat pyssla lite igen. Satte igång detta Exo Terrat idag. Det ska i lite växter med framöver.

97
97
Banderad:
Lite växter med...

97
97
Banderad:
Tre Bombina orientalis beställda. Ska bli kul med grodor igen :)

97
97
Banderad:
En bakgrund jag håller på att göra. Lite dåligt djup i den, nästa gång kommer jag satsa mer på det. 

97
97
Banderad:

97
97
Banderad:
Första ägget efter Hjalmar och Leia kläcktes ikväll :)

97
97
Banderad:
Idag kläcktes nästa...

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild