Emoji-pyton

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1275
1725
Falk:
Binwan skrev:
Jag tror att han kan sälja den för fler hundra tusen till seriösa köpare eller är jag ute och cyklar?

Seriösa köpare handlar inte med sådana djur. 

74
23
Dempan242:
Jonas_ skrev:
Personligen skulle jag inte ens ta emot den där (fula) individen om jag så fick den gratis :) Tragisk vart morfaveln kommit idag, vågar knappt tänka framåt.. 

Säg inte så, det är en rolig grej. Det är inte som så att alla kommer helt plötsligt vilja breeda från kp med emojiutryck morphs haha.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Binwan skrev:

Säg inte så, det är en rolig grej. Det är inte som så att alla kommer helt plötsligt vilja breeda från kp med emojiutryck morphs haha.

Att det är en rolig grej får nog stå för dig, ingen åsikt jag delar :) Det är hela aveln och morfhetsen som gör mig ledsen, inte bara den här specifika individen.

74
23
Dempan242:
Jonas_ skrev:

Att det är en rolig grej får nog stå för dig, ingen åsikt jag delar :) Det är hela aveln och morfhetsen som gör mig ledsen, inte bara den här specifika individen.

Jaha varför då? kan du snälla utveckla jag är intresserad varför du/ni tycker så :)

1275
1725
Falk:
Kort förklarat så avlar man på djur med defekta gener dvs att defekta gener generar pengar och inte friska djur

459
138
Pakke:
Falk skrev:
Kort förklarat så avlar man på djur med defekta gener dvs att defekta gener generar pengar och inte friska djur

Gillade dig med.

Men... Tänk om den ormen är fullständigt frisk? Liksom som det gäller med leosar. (Förutom engima förstås!)

0k OM ormen är fullständigt frisk, så jag kan gerantera dig att han kommer tjäna en rejält skrova än vad du eller (vi) kan tjäna på...

Finns inga oseriösa köpare? jo de finns. Han kommer få den såld ändå oavsett vad du säger om det trots han/hon är fullständigt frisk.

Så är det tyvärr.

459
138
Pakke:
Allstå, det finnas rika köpare med samlingar.

165
186
denka:
haha ahh denna kommer nog budas högt på... tråkiga nog är nog att den kommer inte leva fullt frisk liv ? :/ 

1275
1725
Falk:

Pakke skrev:

Gillade dig med.

Men... Tänk om den ormen är fullständigt frisk? Liksom som det gäller med leosar. (Förutom engima förstås!)

0k OM ormen är fullständigt frisk, så jag kan gerantera dig att han kommer tjäna en rejält skrova än vad du eller (vi) kan tjäna på...

Finns inga oseriösa köpare? jo de finns. Han kommer få den såld ändå oavsett vad du säger om det trots han/hon är fullständigt frisk.

Så är det tyvärr.

Tror du missförstod mej lite =)

Jag menar att är man seriös som hobbyist så köper man inte dessa djur.

Men dom där generna är tyvärr värdefulla för sådana typer som tex Brian snakebytes och hans tilllikar som tjänar pengar på dessa skapelser.

459
138
Pakke:
Falk skrev:

Tror du missförstod mej lite =)

Jag menar att är man seriös som hobbyist så köper man inte dessa djur.

Men dom där generna är tyvärr värdefulla för sådana typer som tex Brian snakebytes och hans tilllikar som tjänar pengar på dessa skapelser.

Jasså ok. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild