Köpa online

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

128
13
reptilkungen65:
ok

2966
1648
Hoggaforfan:
LobsterPie skrev:
Och btw så finns det tydligen inget företag i Sverie som får frakta levande djur om jag minns rätt. Vet att det har pratats mycket om det i en akvarie-grupp på facebook där folk snackade om att frakta fisk med något åkeri. 

De får frakta men vill inte då det är en liten marknad samt tidsödande samt att inga djur får komma till tex postens utlämningsställen då de oftast är i mataffärer. Företagspaketkan ges dispans då de levereras ut direkt till ett företag.

334
289
LobsterPie:
Hoggaforfan skrev:

De får frakta men vill inte då det är en liten marknad samt tidsödande samt att inga djur får komma till tex postens utlämningsställen då de oftast är i mataffärer. Företagspaketkan ges dispans då de levereras ut direkt till ett företag.

Jaha se där. Jag följde inte trådarna så bra när folk snackade om det men jag minns att det rådde väldigt delade meningar om det. Det kanske inte ens var någon som kom mer ordentliga fakta nu när jag tänker efter haha :P Men då vet jag :)

128
13
reptilkungen65:
tack alla

128
13
reptilkungen65:
jag lånar min tråd lite här men är det någon här som har köpt ledddjur och instekter online och gick det bra.

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
reptilkungen65 skrev:
jag lånar min tråd lite här men är det någon här som har köpt ledddjur och instekter online och gick det bra.

Jag har beställt flera spindlar från nätet och det gick bra.

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
reptilkungen65 skrev:

Jag har själv inte gjort det men det verkar gå bra de flesta gångerna. Läs min tråd "Skicka leddjur?". Där står det lite mer info.

128
13
reptilkungen65:
ok

2966
1648
Hoggaforfan:
reptilkungen65 skrev:

Beställt från Tyskland några ggr och UK en gång utan problem. 

128
13
reptilkungen65:
ok
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild