Unik och speciella personlighet hos ödlor? Gärna posta era speciella ödlor!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

459
138
Pakke:
Jag ville bara berätta en kul grej. Jag märkte en crested hona som gillade att klättra på taket oftare än normalt.

Jag vet många crested gillar ej klättra på taket med huvudet tätt vid taket. men det gjorde hon. Verkar som hon typ tro att hon är en husgecko. haha en kul grej alltså.

Roliga bilder kommer här.

459
138
Pakke:

459
138
Pakke:
Posta gärna era ödlor/gecko har en typiskt personlighet. Även bilder med! :)

Hon aldrig slutar med att förvåna mig. :)

459
138
Pakke:
Nämligen en sak till. Min uppfödda, 6 åriga leopardgecko hatade verkligen så mycket på lysrörpack. vet inte varför. men han är vänliga och lugn när jag hanterar honom sällan. men han blir en annan "person" när han får syn på lysrörpack.

Inga annan leo hanar har rört vid den ändå min leo reagerar på lysrörpack endast. vet ej varför. Dock är hans personlighet tror jag.

Vet inte hur, men gissa på att flesta ödlor/gecko har vissa unik personlighet.

Som sagt, flesta är normala, dock vissa har speciella personlighet.

276
119
Maqea:
Jag skrev nyss i en annan tråd om min skäggiskille som inte tycker om att gå på sand/jord och inte gillar att gräva. Han vill klättra i stället och det gör han överallt där han får möjligheten. =)

459
138
Pakke:
Maqea skrev:
Jag skrev nyss i en annan tråd om min skäggiskille som inte tycker om att gå på sand/jord och inte gillar att gräva. Han vill klättra i stället och det gör han överallt där han får möjligheten. =)

Haha.. Man ser ju det där...

Det märks verkligen att vissa ödlor har personligheter. Så alla är inte likadant. :P

1159
626
Temla:
Jag har en skäggishona som ibland när hon är hungrig antingen biter tag i mitt byxben eller i kanten på köksmattan och skakar om. Håller fast ordentligt en lång stund. Man kan till och med gå runt eller flytta på mattan och hon hänger envist kvar. (Har en video på det om någon vill se.)  Båda honorna kommer ut i köket när de vill äta. Sitter och "tigger" tills de får något. 

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Temla skrev:
Jag har en skäggishona som ibland när hon är hungrig antingen biter tag i mitt byxben eller i kanten på köksmattan och skakar om. Håller fast ordentligt en lång stund. Man kan till och med gå runt eller flytta på mattan och hon hänger envist kvar. (Har en video på det om någon vill se.)  Båda honorna kommer ut i köket när de vill äta. Sitter och "tigger" tills de får något. 

Länka den videon=D

1159
626
Temla:
EmanuelKarl skrev:

Länka den videon=D

Föredrar att dela videorna i privat pm. 

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Temla skrev:

Föredrar att dela videorna i privat pm. 

okej.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild