Äntligen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

116
54
Micke76:
Trevligt! Vem vet? Då kanske det blir fler arter inom kort? ;)

429
254
JACLAR123:
Micke76 skrev:
Trevligt! Vem vet? Då kanske det blir fler arter inom kort? ;)

Det är ju något jag hoppas på. Detta är ju bara ett delmål jag hade. :)

116
54
Micke76:
JACLAR123 skrev:

Det är ju något jag hoppas på. Detta är ju bara ett delmål jag hade. :)

Lampropeltissläktet kan jag varmt rekomendera. Jag är helt såld på dom själv.

429
254
JACLAR123:
Micke76 skrev:

Lampropeltissläktet kan jag varmt rekomendera. Jag är helt såld på dom själv.

Grymt, det är jag med! Då lär vi ses i framtiden :) 

459
138
Pakke:
JACLAR123 skrev:

Ja, äntligen har jag skaffat ormar :)

Vilken historia! Det är väldigt glädjandet att du har fått ormar hem! Lycka till i fortsättning :)

429
254
JACLAR123:
Pakke skrev:

Vilken historia! Det är väldigt glädjandet att du har fått ormar hem! Lycka till i fortsättning :)

Tack så hemskt mycket! Detsamma :)

459
138
Pakke:
JACLAR123 skrev:

Tack så hemskt mycket! Detsamma :)

Jag visade till min syster vad du skrev. du har fått henne fälla ner några tårar av glädje. hehe :)

Hon tycker att du borde fortsätta med det så som får dig att trivas bra. :)

429
254
JACLAR123:
Pakke skrev:

Jag visade till min syster vad du skrev. du har fått henne fälla ner några tårar av glädje. hehe :)

Hon tycker att du borde fortsätta med det så som får dig att trivas bra. :)

Oj, vad roligt att höra. :) 
Jag hoppas att fler tycker detsamma och kanske lär sig något utav detta. 

Jag mår jättebra och är grymt sugen på att skaffa fler ormar.  Jag är grymt sugen på flertalet ormarter. Däremot är del av dessa ormar man hanterar med krok och det är inte mina föräldrar lika glada över. Vi får se helt enkelt :) 

459
138
Pakke:
JACLAR123 skrev:

Oj, vad roligt att höra. :) 
Jag hoppas att fler tycker detsamma och kanske lär sig något utav detta. 

Jag mår jättebra och är grymt sugen på att skaffa fler ormar.  Jag är grymt sugen på flertalet ormarter. Däremot är del av dessa ormar man hanterar med krok och det är inte mina föräldrar lika glada över. Vi får se helt enkelt :) 

Hahaha! ahh nu förstår jag att din pappa inte gillade giftiga ormar istället föredrar ha vänliga och ogiftiga ormar. :)

Okej ska säga till min syster ang om det. :) hon tycker inte om ormar men ändå pga de är så tråkiga och stilla varje dag, dock hon älskar geckosar och ormar som de vore hennes barn. :)

429
254
JACLAR123:
Pakke skrev:

Hahaha! ahh nu förstår jag att din pappa inte gillade giftiga ormar istället föredrar ha vänliga och ogiftiga ormar. :)

Okej ska säga till min syster ang om det. :) hon tycker inte om ormar men ändå pga de är så tråkiga och stilla varje dag, dock hon älskar geckosar och ormar som de vore hennes barn. :)

Nu menade jag inte giftormar utan mer ormar jag är fascinerande över som har ett bra humör eller är baktandsgiftade (snokar). :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild