Trynsnok matvägrar.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

134
111
Potato:
peter54 skrev:

Okej, då är jag med, för det lät rätt konstigt det där med pinkisar och vuxna möss till en och samma orm ;)

Jag sa att han kunde mata ormen när den är fullvuxen med mössen, något som kanske gick in i ett öra och ut genom ett annat. :) 

306
101
thatreptileguy:
Potato skrev:

Jag sa att han kunde mata ormen när den är fullvuxen med mössen, något som kanske gick in i ett öra och ut genom ett annat. :) 

Du sa till mig för nån månad sen (i en annan tråd som jag gjorde) att jag kunde testa mata med möss då :P

306
101
thatreptileguy:
Men jaja, han åt i helgen iallafall men inte så mycket (två springers) sen ville han inte ha mer. Tack för hjälpen allihop. 

134
111
Potato:
thatreptileguy skrev:

Du sa till mig för nån månad sen (i en annan tråd som jag gjorde) att jag kunde testa mata med möss då :P

då tänkte jag helt fel och ber om ursäkt för det :)

306
101
thatreptileguy:
Potato skrev:

då tänkte jag helt fel och ber om ursäkt för det :)

Ok.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Men bör inte de vuxna mössen hinna bli dåliga innan ormen kan äta dem om han är såpass liten att han äter fuzzies nu?

306
101
thatreptileguy:
Nu har han inte ätit på ca 8 veckor. Ska jag fortsätta försöka eller vänta tills våren?

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

thatreptileguy skrev:
Nu har han inte ätit på ca 8 veckor. Ska jag fortsätta försöka eller vänta tills våren?

Dvala den. Brukar komma igång efter det 

306
101
thatreptileguy:

Är inte helt säker på vad det innebär eller hur man gör det. 

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

thatreptileguy skrev:
Är inte helt säker på vad det innebär eller hur man gör det. 

Googla  :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild