Tips till terrarie-rum :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

28
13
linda:
Temla skrev:

Tack! :) Detta rum är mer som en Gillestuga skulle kunna tänka mig att det är en förredetta "man cave" men sån tur har inte min gubbe ;) Finns både element och 2 fönster. Riktigt golv och jättefina väggar. Tänkte direkt att detta blir mitt hobby-rum :) Men att sätta en Skäggagam mitt i huset kan enligt mig bli väldigt stressande för djuret. Med ungar som springer omkring och även vi som rör oss och har på tv, ja allt som hör ett hem till. Menar nu inte att alla djur som inte har "eget" rum mår dåligt. Men personligen så vill jag ge mina djur så lugn miljö som möjligt.

Låter toppen! :)
Naturligtvis ska det vara måtta på "stimulans" och de mår naturligtvis inte bra av en stressig och stimmig miljö heller. Lagom e bäst... gäller det mesta här i världen. haha[/quote]

Haha! Ja visst!  "Lagom är bäst" oftast ;) Jag tror också att det kommer att bli bra. Vet några ormar som jag vill ha förut fler majsormar. Röd regnbågsboa (oroligt vackra när man väl får se dom), Kungsboa, Rutpyton.. Osv.. Listan kan bli väldigt lång. :)

1275
1725
Falk:
Visuell stimulans :-)) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild