Humortråden

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

36
158
VikingSnakes:
leedragon skrev:

grupphållning ? Javisst!

Jag vet inte om jag missar din roliga poäng med din bild, men jag uppfattar den som att det håller på att gå åt helvete för den lilla ödlan. Har jag fel? Förklara gärna det roliga så jag förstår också får skratta lite. Är du däremot ute att påvisa att grupphållning är fel - ja då är det här fel tråd för sånt. I den här tråden visar vi roliga bilder, historier osv. Det står i första kommentaren jag skrev i tråden. Väl mött.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

VikingSnakes skrev:
"Nej, i det fria lever vi ensamma var för sig. Det är mest naturligt så."

Vad är humorn i dessa bilder? :)

36
158
VikingSnakes:
Jonas_ skrev:

Vad är humorn i dessa bilder? :)

Smaken är som baken - delad! (Och vissa fulla av skit)
Jag tyckte det var lite kul att göra en grej av att de är tillsammans på bilderna eftersom de flesta inom hobbyn förespråkar att reptiler ska leva enskilt. Jag tillägger för tydlighetens skull att jag INTE tar ställning i den frågan - utan jag ville bara göra en kul grej av det, men det är tydligen ett känsligt ämne som man INTE får skämta om "Aja baja!" :) 
Är det svar på din fråga? Begär inte att du ska tycka det är kul, bara du förstår min avsikt.
Väl mött...

10
10
Fotis:

36
158
VikingSnakes:
Skönt med husdjur som går på toaletten själv. (Bäst att tillägga att jag är medveten om att den INTE gör sina behov på bilden och att den INTE är tränad till det. Jag vill inte orsaka fler missförstånd eller vilseleda någon)

10
49
DankDosDJDanne:

36
158
VikingSnakes:

36
158
VikingSnakes:

123
68
mallimalli:

Jag skrattade så hårt åt denna xD 

(Det är inte meningen att skapa en rage nu, herpfriends)

36
158
VikingSnakes:
mallimalli skrev:

Jag skrattade så hårt åt denna xD 

(Det är inte meningen att skapa en rage nu, herpfriends)

Hahaha!!! Klockrent klipp :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild