Sköldpaddor och fiskar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

48
2
TurtlePower:
Dynamitella skrev:

Så du har 4 sköldpaddor och ett gäng malawiciklider i 375 liter, och du har inte ens kollat upp pH värdet? Tillåt mig lämna diskussionen innan min pms tar över. 

varva ner nu lite, Det funkar ju helt perfekt med dom

1244
472
leedragon:

TurtlePower skrev:

varva ner nu lite, Det funkar ju helt perfekt med dom

det har funkat i en vecka, det kan gå åt skogen ikväll eller imorgon.

jag har hört ettt par gånger att att blanda sköldpaddor slutar med de  skadar sig räjelt genom att riva varandra, skaffa dig åtminstone en akvarium till att flytta de om det nu skulle behövas.

194
165
JoakimLundgren:
Malawiciklider brukar generellt trivas i högre ph på 8.0, kolla in diverse forum såsom ciklid.org och ciklider.se. Vilka har du?

48
2
TurtlePower:
JoakimLundgren skrev:
Malawiciklider brukar generellt trivas i högre ph på 8.0, kolla in diverse forum såsom ciklid.org och ciklider.se. Vilka har du?

dom har 8.2ph

48
2
TurtlePower:
leedragon skrev:

det har funkat i en vecka, det kan gå åt skogen ikväll eller imorgon.

jag har hört ettt par gånger att att blanda sköldpaddor slutar med de  skadar sig räjelt genom att riva varandra, skaffa dig åtminstone en akvarium till att flytta de om det nu skulle behövas.

Dom har ju nog med plats

1244
472
leedragon:
TurtlePower skrev:

Dom har ju nog med plats

nej det har de inte :) de behöver nånstans där de andra kan inte komma åt om de skulle behöva det

154
87
MaryJanee:
TurtlePower skrev:

Jag är ju inte ett proffs om dom, så jag ville fråga ni!

Ärligt talat, hur j***a genomtänkt var dethär egentligen?

48
2
TurtlePower:
leedragon skrev:

nej det har de inte :) de behöver nånstans där de andra kan inte komma åt om de skulle behöva det

Du, Det har ett stort skäpps vrak, och andra gömställen, Så det är bra, Och så simmar dom ju bland sköldpaddorna utan att paddorna gör något

48
2
TurtlePower:
MaryJanee skrev:

Ärligt talat, hur j***a genomtänkt var dethär egentligen?

Ja, Det funkar ju iaf så vad skulle det vara för fel?

154
87
MaryJanee:
TurtlePower skrev:

Ja, Det funkar ju iaf så vad skulle det vara för fel?

...Har du tagit åt dig av NÅGOT som folk skrivit? Du har fått typ 20 anledningar till varför det inte skulle funka. Visst det har inte hänt något, än sålänge. Du startade ju tråden med att fråga OM det skulle fungera
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild