Min ögonfrans la ägg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

25
12
Mr88:

Lovet skrev:

Vill ni verkligen ha 10-16 geckos till och har ni plats för det? Om ni bara vill ha någon eller några till så är det bättre att köpa då det hjälper marknaden samt att du slipper påfresta dina djur i onödan.

Förstår att det finns många som inte tänker sig för. Skulle kanske uppskatta att negativiteten lägger sig kring min fråga. Jag ställde inte fråga om jag har plats hemma eller inte, utan rent praktiska frågor kring parning.

Givetvis har vi plats hemma. Blir ju otroligt jobbigt annars.

146
85
Lovet:
Mr88 skrev:

Förstår att det finns många som inte tänker sig för. Skulle kanske uppskatta att negativiteten lägger sig kring min fråga. Jag ställde inte fråga om jag har plats hemma eller inte, utan rent praktiska frågor kring parning.

Givetvis har vi plats hemma. Blir ju otroligt jobbigt annars.

Jag menade absolut inte att vara negativ och ber om ursäkt om du uppfattade det så. Som du sa själv så är det många som inte tänker sig för och ville bara kolla att det inte var så här :)

Om du bestämmer dig för att avla på dom så önskar jag bara lycka till, fantastisk känsla när man får sina första "egna" ungar :)

25
12
Mr88:
Lovet skrev:

Jag menade absolut inte att vara negativ och ber om ursäkt om du uppfattade det så. Som du sa själv så är det många som inte tänker sig för och ville bara kolla att detinte var så här :)

Om du bestämmer dig för att avla på dom så önskar jag bara lycka till, fantastisk känsla när man får sina första "egna" ungar :)

Alright, ingen fara. Lätt att man missuppfattar varandra i skrift.
Ska verkligen bli superkul!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild