AKUT LÄGE MED KP

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

412
419
Hadara:

jespercarlssoon skrev:

Okej får väll bli en tripp till vet så fort pengarna trilllar in

Tja något sånt här ska inte behöva vänta tills slutet av månaden om det är då du tänker åka. Det är ju rätt långt kvar tills dess... 

94
21
jespercarlssoon:
[quote=Hadara]

Tja något sånt här ska inte behöva vänta tills slutet av månaden om det är då du tänker åka. Det är ju rätt långt kvar tills dess... 

[/quote
får bli nudlar resten av månaden då...

81
154
Pngtaipan:
Äter gärna nudlar i flera månader,
om det står mellan det eller ett djurs lidande
,
men det är ju min personliga åsikt

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Jag bor också i Gävle (en mil utanför men..) och det finns enormt duktiga eller ska jag säga iaf en superduktig veterinär på reptiler i vårat område, Irene Ahl i Järbo. Kan tipsa om att kontakta henne via sms då hon mycket sällan svarar i telefon :) 

Men hon ger både tips över telefonen, gratis såklart. Och tar emot i kliniken i Järbo (Utanför Sandviken). 

Jag har inget telefonnummer såhär men Irene Ahl veterinär i Järbo borde inte finnas så många ;) 

Hon har förr om åren varit hela Furuviksparkens veterinär men kanske främst i deras tropikhus. Så kunskap och erfarenhet har hon. 

1
0
Microben:
Kolla med Distriktsveterinärerna! De skrev ut medicin när jag fick in kvalster för några år sedan! Så dom tar nog emot din orm, finns säkert i Gävle!

94
21
jespercarlssoon:
Microben skrev:
Kolla med Distriktsveterinärerna! De skrev ut medicin när jag fick in kvalster för några år sedan! Så dom tar nog emot din orm, finns säkert i Gävle!

okej!=) tack för hjälpen!

375
251
Doxster:
Frusandqvist skrev:
jeg har prövet det sammen og min hävede op i hovedet og medicinen virkede ikke så det var enten operation eller aflivning. og billigere at köbe en ny orm :) 

Nu vet jag att ett forum är till för att dela med sig av sina egna personliga åsikter och sin kunskap. Men såna här argument gör mig fan ta mig rasande. Har du inget vettigare att skriva än att det är billigare att köpa ny orm ska du inte ha ett husdjur över huvud taget, ännu mindre ett exotiskt husdjur.

Tänk om och tänk rätt, eller knip igen om du misslyckas med det första.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild