Vad har ni för djur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

35
5
Fridelisan:
Jag har inga djur själv om man bortser från eventuella dammråttor och spindlar som söker sig till mitt stökiga rum. Däremot har jag, nu under sommaren då jag bor hos mina föräldrar, 2 sphynxar omkring mig hela tiden. Sigge och Silas, vilka är världens mest sociala katter, men också världens gnälligaste. Sedan äger jag egentligen en långhårig katt (som hittade i en container när hon var liten. Vilken sjuk värld!), men hon tas om hand av en annan då jag inte har möjlighet att göra det själv. :)

52
2
Pakwa:
Grodkollektivet:
2 Orientaliska klockgrodor
1 Vassgroda
3 Korallfingergrodor
2 Storögda trädgrodor
2 Tomatgrodor
1 Skumbogroda
2 Humlepaddor
2 Pilgiftsgrodor
& en katt och en tusenfoting :)

1
0
tesswa:
Vi har utökat familjen med 2 st Reeves Kärrsköldpaddor :)

5
0
Micke_Chai:
Jag har inte så mycket själv, faktsikt bara:
0.1.0 Epicrates cenchria cenchria _ Hona
Dock kommer jag förr eller senare köpa till mig en Morelia viridis i framtiden, det står säkert, då de är så sjukt fina. Kanske också en groda av arten Agalychnis callidryas.

131
9
stumpwen:

två boa constrictor constrictor:) 

skulle gärna vilja ha en mindre orm, typ majsorm eller nåt, eller en pyton. min drömorm är en albino-boa:P

11
1
Majjkiiz:

Jag har en majsorm och en Fransgecko just förtillfället :) 
är sugen på fler djur även, har precis införskaffat mig ett terrarium och ska få en två akvarium så man har ju lite till framtiden! hihi men dom flesta planer man har får väl vänta tills man flyttat hemifrån :) 

126
64
Mikachu:

Oj, vad kul med all variation i intresse! :D Zetta omg.. Erm.. Mina djur är följande;

0.1 Golden Retriever
0.2 Cavalier King Charles Spaniel
0.2 Chihuahua

0.1 Ragdoll + 2.1 ungar
1.2 Hitte katter
0.2 Tamråttor
1.0 Dvärgvädur

1.1 Undulater

4.6.1 Ögonfransgeckos - Rhacodactylus ciliatus
1.0 Rullsvansleguan - Leiocephalus

x.x.x. Warty glowspot - Lucihormetica Verrucosa
1.2.1 Spökskräckor - Extatosoma Tiaratum
..Och foder djur, massa fältsyrsor och mjölbaggar :)

Men är suger på så grymt mycket mer än vad jag har plats med.. Men allt kommer nog snar :) När jag har skaffat mig min gård och öppnat ett mini zoo med kortsvans opposum, hästar, kor, roslagsfår, höns, mjölkgrodor, skalbaggar, kackerlackor, ögonfransgeckos, igelkottar, varaner, råttor, pinnar och löv, kaniner, pygmé mössen, mångfotingar,  ankor, kattgeckos, uroplatus phantasticus, guldgeckos, thorny devils, änkor, fågelspindlar, djungelrut pyton, linderödegisar bla bla bla.. :S

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Mikachu, mjölkgrodor alltså? Jag slår vad om att du bestämde dig för dem så fort du fick se bilder på mina småttingar jag köpte! ;)

126
64
Mikachu:

Kanske det Anders.. :3 Kärlek vid första ögonkastet! :D

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Det är förståeligt Mikachu! :) Hur kan man inte älska dem?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild