Parning kp, majsorm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
jespercarlssoon skrev:

Ok! Och ja det är ju så samtidigt som det kan va väldigt fina djur är det lite synd att man går ifrån grunden.

Kommer en hona samma färg nästa vecka som det är tänkt parning på

Tänk på att normalfärgade kungspytons nästan skänks bort så försök hitta ett par köpare innan du tar en kull på paret, bara ett välmenat tips för både dig och ormarnas skull :-) 
Ingen tjänar på att djuren skänks bort eller säljs för någon ynka hundralapp, tråkigt att det blivit så tycker jag :-( 

Det här är såklart min åsikt och du gör givetvis som du själv vill :-) min poäng var mest att du bör tänka på detta dilemma innan du väljer att avla på dom. 

Jag vet att många blir mat åt andra ormar, kobror exempelvis, i mina ögon en bättre lösning än att sälja ormar för en strunsumma :-)

94
21
jespercarlssoon:
Jonas_ skrev:

Tänk på att normalfärgade kungspytons nästan skänks bort så försök hitta ett par köpare innan du tar en kull på paret, bara ett välmenat tips för både dig och ormarnas skull :-) 
Ingen tjänar på att djuren skänks bort eller säljs för någon ynka hundralapp, tråkigt att det blivit så tycker jag :-( 

Det här är såklart min åsikt och du gör givetvis som du själv vill :-) min poäng var mest att du bör tänka på detta dilemma innan du väljer att avla på dom. 

Jag vet att många blir mat åt andra ormar, kobror exempelvis, i mina ögon en bättre lösning än att sälja ormar för en strunsumma :-)

Tack för tipset! Får väll höra efter först!:)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild