Allmänt upprop!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Med risk för att bli tjatig :) Jag har köpt 2 ormar vid 2 olika tillfällen från 2 olika säljare på annonser som varit långt över ett år gamla.

Sen tycker jag också att alla dessa dubletter med annonser är fruktansvärt störande! Använd förnyelsefunktionen istället för att skapa flera annonser som ser precis likadana ut. 

Jag tycker mig se på annonsen om säljaren är seriös med sin annons, jag menar det vimlar ju av dåliga annonser överallt! Skapar man en dåligt utförd annons kan man inte räkna med att få varan sålt i första taget :)  

ddr:
Nu verkar det vara inställt så att annonser över ett år rinner över kanten.

2966
1648
Hoggaforfan:
Kanske någon alternativ inloggningssida med "Är dina annonser fortfarande aktuella?" var 3:e månad? Eller bara dyka upp en stor grå rad på startsidan med frågan?
Jag hade säkert kunnat glömma bort annonser efter att innehållet är sålt.

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Tycker det borde komma upp en förfrågan efter 3 månader om annonsen fortfarande är aktuell. Den förfrågan borde man ha ca 1månad på sej att besvara. Har man inte gjort det borde annonsen tas bort. 

När man då får förfrågan så har man möjlighet att ändra i annonsen om man vill eller ha kvar den precis som man haft den innan. 

I mitt tycke ser jag inte annonser som är över 100 dagar gamla som aktuella längre och tar lite för givet att säljaren troligtvis bara glömt av och ta bort den... 
Sen finns det alltid undantag där den är medveten kvarlämnad. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild