Hjälp med nybörjargroda

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

278
47
Boboo:
Korallfingergrodor, coola grodor...

de äter mkt och är ganska stora av den anledning ``går på toa mkt``, detta vet du säkerligen om,, men ha stort och välinrett terrarium med mkt växter.

lycka till

55
24
Mona:
Jag har orientaliska klockgrodor (Bombina orientalis) och de är enkla att sköta om och trevliga då de är dagaktiva. Hanarna låter litegrann men det stör inte så mycket. Om du funderar på pilgift så är det lite pyssel med att föda upp bananflugor men när man väl fått snurr på det så går det bra.

89
12
amanda03:
Mjölkgroda? Vet inte om det är nybörjargrodor men läste om dem i skötselråden och de verkade bra:)

306
101
thatreptileguy:
Är någon här kunnig om horngroder pacman/argentinska?  Är inte dem någolunda bra för nybörjare? Skötselråden får iallafall pacman att låta enkel.

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
thatreptileguy skrev:
Är någon här kunnig om horngroder pacman/argentinska?  Är inte dem någolunda bra för nybörjare? Skötselråden får iallafall pacman att låta enkel.

Jag har en c.cranwelli och jag tycker att den är en bra nybörjarart. Det är faktisk min första groda...

306
101
thatreptileguy:
SwedishSnakeMaffia skrev:

Jag har en c.cranwelli och jag tycker att den är en bra nybörjarart. Det är faktisk min första groda...

Ja dem verkade bra, om jag skaffar groda snart (vilket jag troligtvis ska göra) så blir det nog en sådan.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild